احتمال پیوستن جما چان و بری کیوگن به فیلم Eternals مارول

6 August 2019 - 14:30

اوایل سال ۲۰۱۹، جما چان (Gemma Chan) بازیگر سریال Humans «انسان‌ها» اولین حضور کامیک بوکی خودش را با بازی در نقش مین-اروا در فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» تجربه کرد. حالا به نظر می‌آید چان قرار است برای بازی در یک نقش کاملا متفاوت به دنیای سینمایی مارول برگردد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

چان در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Eternals «جاودان‌ها» است. اما به احتمال خیلی زیاد قرار نیست نقش مین-اروا را در این فیلم بازی کند و نقشی کاملا متفاوت برعهده خواهد داشت.

چرا مارول قصد دارد از چان برای بازی در یک نقش جدید استفاده کند؟ احتمالا برای استفاده بهینه از شهرت در حال اوج‌گیری او. حضور چان در فیلم Crazy Rich Asians «آسیایی‌های خرپول» به شدت به مشهور شدن بیش از پیش او کمک کرد، در حالی که مین-اروا نقش خیلی کمی در Captain Marvel داشت. اگر چان در فیلم Eternals حضور پیدا کند، احتمالا نقش مهمتری را برعهده خواهد داشت. همچنین قابل توجه است که هنوز بازیگری برای نقش سرسی، رهبر جادوان‌ها در این فیلم انتخاب نشده است. شاید این نقش برای چان در نظر گرفته شده باشد.

بری کیوگن (Barry Keoghan) نیز قرار است برای بازی در نقشی نامشخص به فیلم Eternals بپیوندد. کیوگن به تازگی در سریال محبوب و موفق Chernobyl «چرنوبیل» محصول HBO حضور داشته است.

در دنیای مارول، جاودان‌ها انشعابی تقریبا نامیرا از انسان‌ها هستند که توسط سلستیال‌ها خلق شده‌اند. آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و ریچارد مدن (Richard Madden) در نقش تینا و ایکاریس نقش‌های اصلی را برعهده دارند. کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در نقش کینگو، لارن ریدلوف (Lauren Ridloff) در نقش مکاری، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) در نقش فاستوس، سلما هایک (Salma Hayek) در نقش آژاک، لیا مک‌هیو (Lia McHugh) در نقش اسپرایت و دان لی‌ (Don Lee) در نقش گیلگامش دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

کلوئی ژائو (Chloe Zhao) کارگردانی فیلم Eternals را براساس فیلمنامه‌ای از متیو کی. فیرپو (Matthew K. Firpo) و رایان فیرپو (Ryan Firpo) برعهده دارد.

فیلم Eternals در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.