کراس‌اور بحران شبکه CW شامل صاعقه سیاه و کوین کانروی در نقش بتمن می‌شود

6 August 2019 - 15:00

شبکه CW تاریخ رسمی کراس‌اور موردانتظار بحران در زمین‌های نامحدود را همراه با برخی اطلاعات جدید تایید کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مارک پدویتز رئیس شبکه CW گفت این رویداد با سریال Supergirl «سوپرگرل» در ۸ دسامبر آغاز می‌شود و با سریال‌های Batwoman «بت‌وومن» در ۹ دسامبر و The Flash «فلش» در ۱۰ دسامبر ادامه دارد. البته این رویداد همین‌جا به پایان نمی‌رسد و طرفداران باید مدتی منتظر ادامه آن بمانند. بخش چهارم این کراس‌اور طی سریال Arrow «ارو» در ۱۴ ژانویه ساعت ۸ شب و بخش بعدی در DC’s Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» همان‌روز ساعت ۹ شب پخش خواهد شد.

همچنین سریال Black Lightning «صاعقه سیاه» برای اولین بار با دیگر سریال‌های CW کراس‌اور دارد و در این رویداد حماسی شاهد حضور شخصیت‌هایی از این سریال هم خواهیم بود.

خبرهای خوب به اینجا ختم نمی‌شود چون افسانه صداپیشگی یعنی کوین کانروی (Kevin Conroy) حضوری افتخاری در این رویداد به عنوان بروس وین از آینده خواهد داشت. کانروی که قبلا در Batman: The Animated Series «بتمن: سریال انیمیشنی»، Batman Beyond «بتمن فراتر» و چندین سریال، فیلم و بازی ویدیویی صداپیشگی این شخصیت محبوب را برعهده داشته، برای اولین بار این نقش را به صورت لایو اکشن بازی خواهد کرد.

بحران در دنیاهای نامحدود کمبودی از نظر شخصیت‌های مختلف دنیای DC ندارد که شامل کلارک کنت/سوپرمن با بازی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin)، لوئیس لین با بازی الیزابت تالک (Elizabeth Tulloch) و همچنین برندون راث (Brandon Routh) می‌شود که علاوه بر بازی در نقش اتم، نقش نسخه دیگری از سوپرمن را بازی خواهد کرد. لامونیکا گرت (LaMonica Garrett) هم در این رویداد حضور دارد، اما این‌بار نقش شرور آنتی مانیتور را بازی خواهد کرد.

طی رویداد Elseworlds، مانیتور (با بازی گرت) وقوع بحران را به دیگر قهرمانان هشدار داد. Crisis on Infinite Earths توسط مارو وولفمن (Marv Wolfman) در سال ۱۹۸۵ خلق شده است. در آن کامیک شاهد حضور شروری به نام آنتی مانیتور بودیم که با سوپرمن، سوپرگرل، بتمن، فلش و بسیاری دیگر از قهرمانان دنیای DC مبارزه کرد. آنتی مانیتور قصد داشت کل هستی را از بین ببرد و تقریبا در این کار موفق شد. در نهایت قهرمانان و شرورهای دنیاهای مختلف اتحادی شکل داده و آنتی مانیتور را شکست دادند. البته این کار تلفاتی از جمله بری آلن و سوپرگرل را دربر داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.