همکاری هولو با استودیوی بلیکر استریت برای پخش انحصاری فیلم‌ها

6 August 2019 - 15:30

هولو و استودیوی بلیکر استریت قرارداد جدیدی با هم بستند، که شامل پخش تمام آثار اکرانی آینده بلیکر استریت به صورت انحصاری در سرویس استریم هولو می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هدر موسنیک رئیس بخش محتوای هولو در این باره گفت:

هولو متعهد شده فیلم‌های تاثیرگذار و باکیفیت را برای مخاطبان در سراسر جهان پخش کند. خیلی خوشحالیم که این قرارداد جدید را با بلیکر استریت بستیم، که تعهدش به عالی بودن کاملا در آثارش مشهود است. مشتاقیم هرچه زودتر آثار جدید این استودیو را با مخاطبان هولو به اشتراک بگذاریم.

اندرو کارپن رئیس استودیوی بلیکر استریت هم در این باره گفت:

ما حین اینکه به گسترش تقویم اکرانی خودمان ادامه می‌دهیم، همیشه به دنبال بهترین شرکا برای گسترش مخاطبان خود هستیم. ما می‌دانیم که مخاطبان هولو در هر فیلم ما نکاتی خاص و متفاوت خواهند دید.

اولین فیلم این استودیو که از سرویس استریم هولو پخش خواهد شد فیلم Hotel Mumbai «هتل بمبئی» است. این فیلم داستان واقعی بازماندگان هتل بمبئی پس از یک حمله تروریستی در سال ۲۰۰۸ را روایت می‌کند. در این فیلم مهیج دو پاتل (Dev Patel) و آرمی همر (Armie Hammer) حضور دارند. هولو همچنین حقوق انحصاری پخش فیلم‌ Teen Spirit «روحیه جوانی» با بازی ال فانینگ (Elle Fanning)، فیلم موفق جشنواره SXSW یعنی The Art of Self Defense «هنر دفاع شخصی» با بازی جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) و فیلم بیوگرافی Brian Banks «برایان هنکس» با بازی آلدیس هاج (Aldis Hodge) را در اختیار خواهد داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.