جیم کری به انتقادات Sonic the Hedgehog واکنش نشان داد

6 August 2019 - 13:30

جیم کری (Jim Carrey) برای اولین بار به انتقادات وارده به فیلم جدید Sonic the Hedgehog واکنش نشان داده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اکران این فیلم بعد از انتشار اولین تریلرش و مورد تمسخر واقع شدن بخاطر طراحی شخصیت سونیک، شخصیت محبوب بازی ویدئویی سگا، با صداپیشگی بن شوارتز (Ben Schwartz)، سه ماه به تعویق افتاد. در ماه مارس، جف فولر (Jeff Fowler) کارگردان Sonic the Hedgehog اعلام کرد که این فیلم ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ اکران می‌شود و تیم سازنده فیلم، شخصیت سونیک را بازنگری می‌کند. کری نقش تبهکار فیلم، روبوتنیک، را ایفا می‌کند.
کری در مصاحبه‌ای در پنل TCA سریال Kidding، در پاسخ به پرسشی درباره ادامه تولید این فیلم گفت:

طرفداران حق آب و گل دارند. چون این شخصیت دوران کودکی‌شان است.
گاهی به آگاهی جمعی و چیزی که می‌خواهی می‌رسی و بدستش می‌آوری. من واقعا می‌خواستم و به چیز ریگری اهمیت نمی‌دادم. من فقط پریدم روی ارابه. حق مالکیت هر چیزی خارج از چیزی است که ما می‌بینیم.

کارگردان فیلم در ماه مارس توئییتی با این مضمون منتشر کرد:

درست شدن سونیک یکم زمان می‌برد. پیام‌تان بلند و واضح بود. شما از طراحی شخصیت سونیک راضی نیستید و خواستار تغییرات هستید. این اتفاق می‌افتد. تیم پارامونت و سگا بهترین شخصیتی که می‌خواهید را خلق خواهند کرد.

کری نیز‌ درباره تکنولوژی Deepfake اظهار نگرانی کرد که باعث می‌شود با تصویر یک نفر بتوان فیلم ساخت. مقامات دولتی به شدت نگران استفاده نادرست از این تکنولوژی هستند. یکی از نمونه‌های مشهور استفاده از این تکنولوژی فیلم The Shining است که نتیجه فوق‌العاده‌ای در پی داشت. کری درباره Deepfake گفت:

قراره چی بشه؟ کی میدونه. درست مثل هر چیز دیگری در این دنیا، کنترل خیلی چیزها از دست ما خارجه.
ما کاری را می‌کنیم که باید انجام بدهیم‌ و تکنولوژی مسیر خودش را می‌رود. کی می‌دونه قراره چی بشه. من به سازندگان فیلم و عوامل و کاری‌ که می‌کنند ایمان دارم.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.