ساخت سریال اقتباسی از فیلم Event Horizon در آمازون

6 August 2019 - 16:30

به گزارش ورایتی، یک اقتباس تلویزیونی از فیلم علمی تخیلی و ترسناک Event Horizon «افق رویداد» در استودیو آمازون با همکاری Paramount Television در حال توسعه است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آدام وینگارد (Adam Wingard) تهیه‌کننده‌ی اجرایی آثاری همچون The Guest، You’re Next و فیلم بعدی Godzilla vs Kong تهیه کننده‌ی اجرایی سریال خواهد بود و بنابر برخی گزارش‌ها ممکن است کارگردان نیز باشد. تهیه کنندگان اجرایی اصلی شامل لری گوردون (Larry Gordon) و لیوید لوین (Lloyd Levin) هستند و جرمی پلت (Jeremy Platt) تهیه کننده‌ی سریال است.

فیلم Event Horizon که توسط پاول دابلیو اس اندرسون (Paul W. S. Anderson) کارگردانی شد، در سال ۱۹۹۷ به روی پرده‌ی سینما رفت و یک بمب باکس آفیس به حساب می‌آمد. در آن زمان، این فیلم بین هواداران در کل دنیا بسیار محبوب شد و درواقع یک فیلم فرهنگی به حساب می‌آمد. بازیگران اصلی فیلم یعنی لارنس فیش بورن (Laurence Fishburne)، سم نیل (Sam Neill)، کثلین کویین‌لان (Kathleen Quinlan)، جولی ریچاردسون (Joely Richardson)، ریچارد تی جونز (Richard T. Jones)، جیسون آیزاکس (Jason Isaacs) و شین پرتوی (Sean Pertwee) قرار است در سریال هم دوباره دور هم جمع شوند. خلاصه‌‌ی این فیلم را در می‌توانید بخوانید:

سال ۲۰۴۷ است. سالها قبل، فضاپیمای تحقیقاتی Event Horizon در ماموریتی به طور مرموز ناپدید می‌شود و هیچ نشانه‌ای از آن باقی نمی‌ماند. اکنون در فرماندهی هوافضای ایالات متحده، سیگنالی از آن دریافت شده است. یک کاپیتان نترس (فیشبورن) به همراه طراح سفینه‌ی گمشده (نیل)، به سمت منبع سیگنال می‌روند و ماموریت آنها یک چیز است: یافتن و نجات فضاپیمای گمشده. اما چیزی که آنها پیدا می‌کنند عجیب است. آنها باید زندگی خودشان را نجات دهند، چرا که متوجه می‌شوند یک نیروی اهریمنی کنترل سفینه را بدست گرفته است.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.