نقش‌آفرینی جیسون پتریک، لو فریگنو جیر.، و دینا میر در تریلر Black Nightshade ساخته لاندون ویلیامز

6 August 2019 - 17:00

لاندون ویلیامز (Landon Williams) تیم بازیگران فیلم سینمایی مستقلش تحت عنوان Black Nightshade (تاجریزی سیاه) را کامل کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که در یک خبر مطبوعاتی به عنوان “یک تریلر سوپرنچرال روانشناسی نوآر” توصیف شده است، هم‌اکنون در لس‌آنجلس در حال تولید می‌باشد. و بازیگران اصلی آن عبارت‌اند از: جیسون پتریک (Jason Patric) (فیلم دیگرش Narc)، لو فریگنو جیر. (Lou Ferrigno Jr.)، دینا میر (Dina Meyer)، کنزی دالتون (Kenzie Dalton)، بی. جی. بریت (B. J. Britt)، تیم راس (Tim Russ)، و جیمی گالاگر (Jaime Gallagher). در حالی‌که جیمز دووال (James Duval)، تایم لویس (Thyme Lewis)، ارین ری (Eryn Rea) مدیسون راس (Madison Russ)، رابرت اچ. لمبرت (Robert H. Lambert)، جوسی ام. پارکر (Josie M. Parker) و نیک ساراندو (Nick Sarando) جزو سایر بازیگران این پروژه به شمار می‌روند.

داستان فیلم در مورد کارآگاه بن هیز (با بازی فریگنو) است که در حالی‌که به دنبال یک قاتل سریالی است، خواب‌های آشفته ای را شب‌ها تجربه می‌کند. این کابوس‌های آزاردهنده، او را به مراجعه به یک روانپزشک (با بازی میر) و هیپنوتراپی (درمان از طریق هیپنوتیزم) می‌کشاند. این درمان‌ها نشان می‌دهند که میان کابوس‌های او و قتل‌ها، شباهت‌های غیرقابل انکاری وجود دارد. و همین قضیه او را وارد فاز بحرانی بیماری پارانویا و بی‌اعتمادی می‌کند. ظاهراً آغاز فیلم با نقش‌آفرینی پتریک کلید می‌خورد که هنوز از جزئیات نقشش اطلاعاتی در دست نیست.

ویلیامز از طرف کمپانی Primitive Mind Prods این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و سارا اسمیت-ویلیامز (Sarah Smith-Williams) از طرف کمپانی Audacious Dreamer Prods کارگردانی می‌کند. کارلوس سانچز (Carlos Sanchez)، ویلیامز، و اسمیت-ویلیامز به همراه فریگنو، گالاگر، و کیسی کرهبیل (Casey Krehbiel) از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. نینا هامامورا (Nina Hamamura) و اریک کایند (Eric Kind) از طرف کمپانی Brave Artists از تهیه‌کنندگان اجرایی می‌باشند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.