سریال The OA بعد از دو فصل کنسل شد

6 August 2019 - 17:27

نتفلیکس اعلام کرد که سریال محبوب The OA بعد از دو فصل کنسل شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال توسط زوج بریت مارلینگ (Brit Marling) و زال بتمنگلیج (Zal Batmanglij) که پیش از این فیلم‌های Sound of my voice و The East را ساخته بودند، برای شبکه نتفلیکس تهیه شد. فصل اول سریال در سال ۲۰۱۶ و فصل دوم آن که بسیار هم مورد انتظار بود در اوایل امسال پخش شد. در ادامه بخشی از سخنان سیندی هالند، مسئول محتوای اورجینال در شبکه نتفلیکس را در این باره می‌خوانید:

” ما به این ۱۶ اپیزود متحیرکننده سریال The OA بسیار افتخار می‌کنیم. از بریت و زال بابت ارائه کامل ایده‌های هنرمندانه‌شان بسیار ممنونیم. مشتاقیم که در آینده باز هم با این دو نفر در زمینه‌های مختلف همکاری داشته باشیم.”

سریال داستانی شگفت‌انگیز درباره هویت، ارتباطات انسانی و مرز‌های بین زندگی و مرگ را روایت می‌کند. این سریال پیشگام می‌شود و تجربه‌ای منحصر به فرد را به بیننده ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد داستان‌های طولانی چگونه می‌توانند باشند. تهییه‌کنندگی این سریال با همکاری کمپانی‌های نتفلیکس، Plan B Entertainment و Anonymous Content انجام شده‌است.

تیم بازیگری این سریال نیز شامل افرادی چون مارلینگ، فیلیس اسمیت (Phyllis Smith)، آلیس کریگ (Alice Krige)، جیسن ایزاکس (Jason Isaacs)، ایان الکساندر (Ian Alexander)، پاز وِگا (Paz Vega)، کلوئی لِوین (Chloe Levine)، ریز احمد (Riz Ahmed)، رابرت مورگان (Robert Morgan)، زو چاو (Zoe Chao)، ایرن جکوب (Irene Jacob)، زِندایا (Zendaya) و اسکات ویلسون (Scott Wilson) است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.