حضور جو آندرسون، استیون وادینگتون، و سین پارتوی در کنار شارلوت کرک در The Reckoning ساخته نیل مارشال

6 August 2019 - 18:00

نویسنده و کارگردان: نیل مارشال (Neil Marshall) ساخت تریلر اکشن بعدی خود تحت عنوان The Reckoning (تسویه حساب) را تأیید کرده است. او بازیگرانی هم‌چون جو آندرسون (Joe Anderson)، استیون وادینگتون (Steven Waddington)، و سین پرتوی (Sean Pertwee) (فیلم دیگرش Gotham) را برای بازی در کنار شارلوت کرک (Charlotte Kirk) برگزیده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارشال، که فیلم‌های دیگری از قبیل The Descent (سقوط) و Dog Soldiers (سربازان سگی) را نیز ساخته است، برای تکمیل تیم بازیگرانش در این پروژه علاوه بر بیل فلوز (Bill Fellows)، اما هولزر (Emma Holzer)، ریک واردن (Rick Warden)، و تن وایتی (Tan Whyte)، بازیگران دیگری هم‌چون لئون اوکندن (Leon Ockenden)، اما کمپبل جونز (Emma Campbell-Jones)، کالوم گولدن (Callum Goulden)، سوزان مگووان (Suzanne Magowan)، ایندیانا ریان (Indianna Ryan)، مارک ریان (Mark Ryan)، اولیور ترونا (Oliver Trevena) و هم‌چنین بازیگر تازه‌کاری به نام سارا لامبی (Sarah Lambie) را نیز دعوت به کار کرده است.

کمپانی Highland Film Group فروش امتیازات جهانی فیلم را برعهده دارد. فیلم‌نامه را هم ادوارد اورز-سوییندل (Edward Evers-Swindell)، کرک و مارشال با همکاری یکدیگر نوشته‌اند. استیفن وایلد (Steffen Wild) از طرف کمپانی Fourth Culture Films و دنیل-کنراد کوپر (Daniel-Konrad Cooper) از طرف کمپانی Rather Good Films از تهیه‌کنندگان پروژه هستند. در حالی‌که استر توران (Esther Turan) از طرف کمپانی Moviebar Productions و سین ویلان (Sean Wheelan) از طرف کمپانی Filmgate Films دستیاران تهیه‌کننده به شمار می‌آیند. اریک گوزلان (Eric Gozlan) و ریچارد لات (Richard Lott) از طرف کمپانی Goldrush Entertainment، متیو هلدرمن (Matthew Helderman) و لوک تیلور (Luke Taylor) از طرف کمپانی BondIt Media Capital، جمی مکلئود-راس (Jamie McLeod-Ross) و چارلی مکدوگال (Charley McDougall) از طرف کمپانی Empire Studios، و مایکل مارکز (Michael Marks) و ووگان آدامز (Vaughan Adams) از طرف کمپانی Calico تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

فیلم The Reckoning که در پس زمینه‌ای از بیماری بزرگ طاعون و ساحره کشی‌های بعدش به ضرر زنان، طراحی شده است؛ به روایت داستان زنی به نام گریس هاوراستوک (با بازی کرک) می‌پردازد که در جامعه‌ای که کاملاً بر اثر ترس و مرگ و میر نابود شده است با مرگ شوهرش: ژوزف (با بازی آندرسون) دست و پنجه نرم می‌کند. چون او به پیشرفت‌های اربابش: اسکوآیر پندلتون (با بازی وادینگتون) بی‌اعتنایی می‌کند، به اشتباه به جادوگر بودن متهم می‌شود و برای جرمی که مرتکب نشده است به زندان می‌افتد. گریس باید شکنجه‌های فیزیکی را در دستان بی‌رحم ترین قاضی پرونده‌های ساحره کشی انگلستان: مورکرافت (با بازی پرتوی) تحمل کند و همان‌طور که شیطان در تلاش است تا راهی به درون ذهن او بگشاید، با شیاطین درونیش نیز مقابله کند.

مارشال درباره فیلم گفت:

این فیلم برای من چیزی فراتر از صرفا یک فیلم است، آن مثل قصه‌ای بر اساس حوادث واقعی است که نیاز به گفته شدن دارد، اما از همه این‌ها مهم‌تر، این فیلم برای من فرصتی است تا به اصالت خودم در ساخت فیلمهای ترسناک بازگردم، و درست همان‌طور که پیش از این در فیلم‌های Dog Soldiers و The Descent انجام دادم، تمام بیننده ها در سراسر دنیا را به وحشت بیندازم. این فیلم محصول یک همکاری بسیار خلاقانه و بی نظیر است، و من برای به تصویر کشیدن این قصه پر قدرت، مجموعه‌ای باورنکردنی از استعدادهای مختلف را، چه در مقابل دوربین و چه در پشت آن، گرد هم آورده‌ام. پس منتظر این فیلم باشید.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.