پوستر جدید فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

10 October 2016 - 23:00

علی‌رغم این موضوع که در ماه‌های اخیر در پشت پرده‌ها قرار داشت، Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» به آرامی ولی به طور قطع در حال تبدیل به یک بلاک باستر جذاب است. داستان ماموریت برای دزدیدن نقشه‌های Death Star تخیلات ما را با قول داستان پخته‌تر در دنیای جنگ ستارگان، به تسخیر درآورده‌است. اخیرا نیز پوستر روسی منتشر شده برای فیلم، تاکید بیشتری را بر روی پختگی این فیلم دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

ct8wwmzweaalbuf

پوستر رسمی روسی Rogue One: A Star Wars Story به تازگی در توئیتر منتشر شده‌است و استاندارد تازه‌ای را برای پوستر فیلم‌ها معرفی کرده‌است. در نمای کلی، تصویر به نمایش درآمده، یورش عظیم ارتش امپراطوری را در سیاره‌ای گرمسیری (به احتمال زیاد سیاره اسکاریف) نشان می‌دهد. تصویری آشنا و تهدید کننده از ربات‌های AT-AT که در کنار آنها استورم‌تروپرها در حال نزدیک شدن به ساحل هستند. در پیش زمینه نزدیک به زیر پوستر، کلاه مربوط به شورشیان را می‌بینیم که بر روی زمین قرار دارد و سایه‌ای از نشان اتحاد Starbird را به وجود آورده‌است. این پوستر در مقایسه با پوسترهای قبلی منتشر شده‌ برای فیلم‌های این دنیا، کاملا متفاوت است که در آنها معمولا شاهد کاراکترها و المان‌های داستانی هستیم که به صورت پشت سر هم در پوستر قرار دارند.

در کنار این موضوع که پوستر بسیار زیبا طراحی شده‌است، به نظر می‌رسد دنیای به نمایش درآمده در آن نیز نسبت به فضای کلی Rogue One: A Star Wars Story روشن‌تر است. فضا از نظر بصری پر جنب و جوش ولی داستان تاریک است. به طور قطع پیامی واضح را می‌توان از این کلاه بر روی زمین در پوستر برداشت کرد و آن مرگ احتمالی چندین نفر از شخصیت‌های اصلی داستان است. فیلم‌های جنگ ستارگان همیشه در هسته مرکزی خود به موضوع جنگ و مرگ می‌پردازند ولی Rogue One تمرکز خود را بر روی دیگر جنبه‌های جنگ خواهد گذاشت و اثر آن را بر روی کسانی که مبارزه می‌کنند به نمایش می‌گذارد.

از قبل مشخص شده‌است که گرت ادواردز (Gareth Edwards) کارگردان فیلم، این موضوع را در داستان Rogue One به عنوان هدف خود قرار داده‌است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ آذر راهی سینماها شود. اخبار بیشتر پیرامون این فیلم و تریلر جدید آن را از اینجا دنبال کنید.

منبع: CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.