اطلاعاتی تازه درباره فیلم جدید شبکه نتفلیکس

7 August 2019 - 11:29

آدام راندال (Adam Randall) قرار است فیلم جدید شبکه نتفلیکس یعنی Night Teeth را با همکاری شرکت‌های تولیدی Unique Features و ۴۲ کارگردانی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان فیلم در طول یک شب در شهر لس‌آنجلس اتفاق می‌افتد و روایتی شوکه‌کننده، دلهره‌آور و جوان‌محور است. یک راننده جوان دو خانم را به دو مهمانی متفاوت می‌رساند ولی اتفاقات عجیبی که در ادامه می‌افتد راننده جوان را در یک مبارزه برای حفظ جانش قرار می‌دهد. فیلم‌نامه‌ این فیلم توسط برنت دیلون (Brent Dillon) نوشته شده است.

وینسنت گیت‌وود (Vincent Gatewood) از طرف شرکت Unique Features و بن پاو (Ben Pugh) و چارلی موریسون (Charlie Morrison) از طرف شرکت ۴۲ تهییه‌کنندگی فیلم را عهده‌دار می‌شوند. باب شِی (Bob Shaye) به همراه اریکا استینبرگ (Erica Steinberg) نیز تهییه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

شرکت تولیدی ۴۲ همچنین در حال ساخت فیلم Outside the Wire با بازی آنتونی مَکی (Anthony Mackie) و مینی‌سریال ۶ قسمتی The English Game برای شبکه نتفلیکس می‌باشد.

راندال پیش از این فیلم‌هایی چون iBoy، level Up و فیلم‌های کوتاهی مانند Reflections، Hooded و Easier ways to make a living را کارگردانی کرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.