اضافه شد نیکو تورتورلا به بازیگران اسپین آف The Walking Dead

7 August 2019 - 14:30

بنا به گزارشی که خبرگذاری ددلاین منتشر کرده است، بازیگر فیلم Scream 4 و سریال Younger یعنی نیکو تورتورلا (Nico Tortorella) به بازیگران دومین اسپین آف از سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» از شبکه‌ی AMC پیوسته است. نیکو تورتورلا قرار است نقش فلیکس (Felix) را بازی کند که او مردی شریف است و از جنگیدن برای امنیت دیگران نمی‌ترسد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

تورتورلا به بازیگران پیشین فیلم یعنی الکسا منصور (Alexa Mansour)، نیکولاس کانتو (Nicolas Cantu)، هال کامپستون (Hal Cumpston)، آنت ماهندرو (Annet Mahendru) و آلیا رویال (Aliya Royale) پیوسته است.

این اسپین اف که هنوز اسمی ندارد، قرار است سومین سریال بعد از The Walking Dead و Fear the Walking Dead باشد. بنا به گزارش AMC داستان این اسپین آف دو زن جوان را دنبال می‌کند که آن‌ها روی اولین نسلی که در آخر الزمان بوجود می‌آید، تمرکز دارند. بعضی از آن‌ها تبدیل به قهرمانان، و بعضی دیگر مفسدان خواهند بود. به هر حال بزرگ شدن، آن ها را چه خوب و چه بد، تغییر می‌دهد.

مت نگرت (Matt Negrete) نویسنده و تهیه‌کننده، شورانر سریال در کنار افسر اسکات ام گیمپل (Scott M. Gimple) خواهد بود. فصل اول سریال تا ۱۰ قسمت ادامه دارد.

پنچ فصل از اولین اسپین آف سریال، به‌نام Fear the Walking Dead «ترس از مردگان متحرک» پخش شده است. با قسمت‌های جدیدی که هر یکشنبه شب از شبکه‌ی AMC پخش می‌شود. خود سریال The Walking Dead هم برای دهمین فصلش ماه اکتبر بازمی‌گردد.

انتظار می‌رود که اسپین آف «مردگان متحرک» بهار سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.