پیوستن آلیسیا سیلورستون و مارک فوراستین به جمع بازیگران سریال The Baby-Sitters Club

7 August 2019 - 13:27

سریال جدید شبکه نتفلیکس که اقتباسی از مجموعه رمان‌های تحسین شده The Baby-Sitters Club است، آلیسیا سیلورستون (Alicia Silverstone) و مارک فوراِستین (Mark Feuerstein) را به جمع بازیگرانش اضافه کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان سریال که بر اساس مجموعه رمان‌های نوشته ان ام مارتین (Ann M.Martin) می‌باشد، روایت زندگی کریستی توماس، ماری ان اسپیر، کلودیا کیشی، استیسی مکگیل و داون شافر که دوستان صمیمی هم هستند است و ماجراجویی‌های آن‌ها را در شهر کوچک استونی‌بروک در ایالت کنتیکت روایت می‌کند.

سیلور‌استون که به خاطر بازی در فیلم کمدی نوجوانانه Clueless و همچنین فیلم بدنام Batman & Robin در سال‌های اول دوران بازیگری‌اش شناخته می‌شود، درسریال The Baby-Sitters Club به عنوان الیزابت توماس یعنی مادر کریستی توماس ایفای نقش می‌کند.

فوراستین نیز با بازی در سریال کمدی Royal Pains که محصول شبکه USA Network می‌باشد و برای هشت فصل از این شبکه پخش شده است شناخته می‌شود. همچنین سریال‌های ۹JKL از شبکه CBS و Prison Break از شبکه Fox نیز از دیگر کارهای فوراستین است.

نویسند‌گی این اقتباس ۱۰ قسمتی در حال حاضر بر عهده ریچل شوکرت (Rachel Shukert) که پیش از این سریال GLOW را نوشته می‌باشد. مایکل دِ‌لوکا (Michael de luka) نیز که سابقه تهیه‌کنندگی سریال Escape at Dannemora را در کارنامه دارد، تهیه‌کنندگی این سریال را نیز بر عهده گرفته است. لوسی کیتادا (lucy kitada) و لوشا آنیِلو (Lucia aniello) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌باشند. آنیلو کارگردانی این اقتباس را نیز بر عهده دارد. کمپانی Walden Media نیز در ساخت این اقتباس با نتفلیکس همکاری خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.