دیزنی پلاس: «شب در موزه» و «تنها در خانه» بازسازی می‌شوند!

7 August 2019 - 14:00

حتی قبل از اینکه دیزنی، قرارداد خرید فاکس را امضا کند، ما می‌دانستیم که این شرکت در حال توسعه‌ی ریبوت‌های تلویزیونی از سریال‌های کلاسیک است. اکنون، رئیس دیزنی باب ایگر (Bob Iger)، تایید کرده است که تعدادی از محتوای ویدیویی کلاسیک فاکس، برای دیزنی پلاس مجددا ساخته خواهند شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در میان عناوینی که توسط ایگر تایید شد، Home Alone «تنها در خانه»، Cheaper by the Dozen «دوجینش ارزان‌تر است»، Night at the Museum «شب در موزه» و Diary of a Wimpy Kid  «خاطرات یک کودک ضعیف» به چشم می‌خورد (اخیرا گفته شده بود که دو عنوان از اسامی فوق، در حال پیشرفت هستند). هنوز مشخص نیست که این عناوین سریال خواهند بود یا فیلم تلویزیونی.

فرانچایز «تنها در خانه» کار خود را از سال ۱۹۹۰ با بازی مکالی کالکین (Macaulay Culkin) شروع کرد که تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم آن سال شد و ۴۷۶٫۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت (با احتساب تورم می‌شود چیزی حدود ۹۳۴ میلیون دلار در سال جاری میلادی). این فیلم توسط کریس کولومبوس (Chris Columbus) کارگردانی شد و با ۵ فیلم به یک فرانچایز تبدیل گشت که البته تنها در دو فیلم آن کالکین درخشید. آخرین فیلم این سری هم Home Alone: The Holiday Heist بود که در سال ۲۰۱۲ از تلویزیون پخش شد.

Cheaper by the Dozen طولانی‌ترین سریال در بین این چهار عنوان است و بر اساس کتابی در سال ۱۹۴۸ با همین اسم، فیلمی اقتباسی در سال ۱۹۵۰ ساخته شد که در مورد یک خانواده با ۱۲ فرزند بود. ریبوت این فیلم در سال ۲۰۰۳ با بازی استیو مارتین (Steve Martin) و بونی هانت (Bonnie Hunt) ساخته شد و ۱۹۰ میلیون دلار فروخت. دنباله‌ی آن هم در سال ۲۰۰۶ ساخته شد.

سه گانه‌ی فانتزی کمدی «شب در موزه» با درخشش بن استیلر (Ben Stiller) به عنوان نگهبان موزه، همه چیز را در شب‌های یک موزه زنده می‌کرد. هر سه فیلم با موفقیت زیادی روبرو شدند و ۱٫۳۵ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروختند.

Diary of a Wimpy بر اساس یک مجموعه رمان پرفروش از جف کینی (Jeff Kinney) با همین نام ساخته شده است. داستان این فیلم حول گِرگ هفلی (Greg Heffley)، پسری که تلاش می‌کند تا همراه با بهترین دوستش رولی (Rowley) از مدرسه جان سالم به در ببرد، می‌چرخید. مجموعا سه دنباله برای فیلم اول ساخته شد که با احتساب سریال آن، چیزی حدود ۲۶۵ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است. (شایان ذکر است مجموع بودجه‌ی صرف شده‌ برای آنها ۸۰ میلیون دلار بوده است)

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.