آگوستین فریزل و ساختن فیلمی به اقتباس از رمان عاشقانه جوجو مویز

7 August 2019 - 15:00

کارگردان پایلوت نمایش موفق Euphoria (سرخوشی) از شبکه HBO: آگوستین فریزل (Augustine Frizzell) به کارگردانی یک فیلم سینمایی به اقتباس از رمان The Last Letter From Your Lover (آخرین نامه از عاشق تو) نوشته جوجو مویز (JoJo Moyes) خواهد پرداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این کتاب از یک روایت دووجهی برخوردار است که در دو خط زمانی متفاوت اتفاق می‌افتد. در سال ۱۹۶۰، جنیفر استرلینگ در بیمارستان بیدار می‌شود و هیچ چیز را به خاطر نمی‌آورد، اما از طرف مردی که انگار حاضر بود به خاطر آن مرد دست به هر خطری بزند، یک نامه پرشور و آتشین پیدا می‌کند که در انتها فقط با حرف B به امضا رسیده است. در سال ۲۰۰۳، روزنامه‌نگاری به نام الی هاورث اتفاقی این نامه را پیدا می‌کند و وسوسه می‌شود تا از سرنوشت این دو عاشق ناشناخته سر در بیاورد.

انتخاب بازیگران برای ایفای نقش‌های اول زن فیلم در حال حاضر در حال انجام است.

آخرین نسخه این فیلم‌نامه اقتباسی را نیک پاین (Nick Payne) به رشته تحریر درآورده است.

هم اکنون تولید پروژه مدتی است که در کمپانی تولید Blueprint کلید خورده است. کمپانی تولیدکننده-توزیع کننده فرانسوی StudioCanal نیز از این پروژه حمایت می‌کند.

قبلاً هم به اقتباس از یکی دیگر از رمان‌های مویز تحت عنوان Me Before You (من پیش از تو) فیلمی ساخته شد که امیلیا کلارک (Emilia Clarke) در آن هنرنمایی کرد، و در سال ۲۰۱۶ با فروشی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی ثابت کرد که فیلم موفقی بوده که دیر شناخته شده است.

فریزل با ساختن کمدی مستقل Never Goin Back (هرگز به عقب بازنگرد) که از نگاه منتقدین بسیار مورد استقبال واقع شد، برای نخستین بار کارگردانی فیلم را تجربه کرد؛ و با کارگردانی پایلوت Euphoria با بازی زندایا (Zendaya) نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. او هم‌چنین اپیزودهایی از فصل دوم Sweetbitter (تلخ و شیرین) را نیز کارگردانی کرده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.