سریال Atlanta برای فصل چهارم تمدید شد

7 August 2019 - 15:30

شبکه FX طی کنفرانس خبری جدیدش اعلام کرد سریال محبوب Atlanta «آتلانتا» را برای فصل چهارم تمدید کرده است. این سریال تابستان گذشته برای فصل سوم تمدید شده بود، اما به دلیل تقویم کاری شلوغ سازنده‌اش دونالد گلاور (Donald Glover) پخش آن به سال ۲۰۲۰ موکول شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اریک شرایر رئیس شبکه FX در این باره گفت:

کاری که دونالد، پل، دایان، استفن و هیرو در دو فصل اخیر سریال Atlanta انجام داده‌اند فوق‌العاده بوده و این سریال را به یکی از محبوب‌ترین آثار تلویزیونی چند سال گذشته تبدیل کرده است. این گروه از بازیگران و سازندگان یکی از اصیل‌ترین و نوآورانه‌ترین داستان‌های این نسل را خلق کرده‌اند و ما از همکاری با آن‌ها خوشحالیم.

FX تایید کرد فصل‌های سوم و چهارم این سریال از بهار آینده پشت سرهم فیلمبرداری خواهند شد، تا فاصله‌ای که بین دو فصل قبلی افتاده بود را جبران کنند. فصل اول این سریال سپتامبر ۲۰۱۶ و فصل دوم مارس ۲۰۱۸ پخش شده بود.

سریال Atlanta داستان دو پسرعمو را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند در جامعه رپ به شهرت برسند، در حالی که با مشکلات زیادی از جمله نژادپرستی در شهر روبرو هستند. این سریال توسط دونالد گلاور ساخته شده که نقش اصلی سریال یعنی ارنست مارکس را بازی می‌کند، دانشجوی انصرافی پرینستون که حالا مدیر برنامه پسرعموی رپر خودش شده است. برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، لاکیث استنفیلد (Lakeith Stanfield) و زازی بیتز (Zazie Beetz) دیگر بازیگران این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.