تصاویر پشت صحنه Ghostbusters با حضور خودروی معروف منتشر شدند

7 August 2019 - 18:30

تولید فیلم Ghostbusters «شکارچیان روح» همچنان ادامه دارد و حالا در تصاویر پشت صحنه جدید منتشر شده از این فیلم شاهد خودروی نمادین اکتو ۱ هستیم. در تصویر دیگری از پشت صحنه فیلم، یک نقاشی از شخصیت خیالی مرد مارشملویی دیده می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مکینا گریس (Mckenna Grace)، کری کان (Carrie Coon) و فین ولفهارد (Finn Wolfhard) بازیگران اصلی فیلم هستند. سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) که قبلا در این فرنچایز حضور داشته قرار است برای بازی در این دنباله برگردد. انی پاتس (Annie Potts) هم دیگر بازیگر قدیمی فرنچایز است که در این فیلم حضور دارد. پل راد (Paul Rudd) نقش یک معلم را در این دنباله بازی خواهد کرد.

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم منتشر نشده، اما داستان فیلم یک نسخه جدید از فیلم اریجینال Ghostbusters است و تمرکز آن روی یک مادر مجرد و خانواده‌اش است.

جیسون ریتمن (Jason Reitman) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. پدرش ایوان ریتمن (Ivan Reitman) کارگردان دو فیلم اول بود و تهیه‌کننده این فیلم است. جیسون ریتمن که در Ghostbusters 2 حضور افتخاری داشت، نویسندگی فیلمنامه را همراه با گیل کنان (Gil Kenan) برعهده دارد که سابقه نوشتن آثار ژانر وحشت را دارد.

فیلم Ghostbusters در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۳۰ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.