اطلاعاتی تازه درباره فیلم Children of Blood and Bone

7 August 2019 - 23:58

کِی اویگان (Kaye Oyegun)، نویسنده سریال کمدی This is Us, فیلم‌نامه فیلم Children of Blood and Bone «فرزندان خون و استخوان» را که اقتباسی از رمانی پرفروش با همین نام و به قلم نویسنده آفریقایی-آمریکایی یعنی تومی آدِیِمی (Tomi Adeyemi) است را برای کمپانی Lucasfilm خواهد نوشت. ریک فاموییوا (Rick Famuyiwa) که پیش از این فیلم Dope  را ساخته است, این پروژه را کارگردانی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همرا باشید.

این فیلم در ابتدا قرار بود توسط شرکت Fox 2000 ساخته شود ولی با خرید این شرکت توسط کمپانی والت دیزنی (Walt Disney)، این پروژه به دست کمپانی Lucasfilm که همانند Fox 2000 از شرکت های تابع والت دیزنی است افتاد. این فیلم تبدیل به اولین پروژه غیر جنگ ستارگانی (Star Wars) یا غیر ایندیانا جونزی (Indiana Jones) می‌شود که توسط شرکت Lucasfilm و پس از خرید آن بوسیله‌‌ی والت دیزنی در سال ۲۰۱۲ ساخته می‌شود.

تهیه‌کنندگان اولیه فیلم یعنی مارتی بووِن (Marty Bowen)، ایزاک کلاسنر (Issac Klausner) و جان فیسچر (John Fischer) همچنان در لیست تهیه‌کنندگان قرار دارند البته احتمالا بار اصلی تهیه‌کنندگی بر دوش شرکت Lucasfilm خواهد بود.

رمان «فرزندان خون و استخوان» توسط تومی آدیمی و در سال ۲۰۱۸ نوشته شد و داستان زنی جوان در سرزمینی فانتزی و جادویی به نام اُریشا را روایت می‌کند. این زن شاهد مرگ مادرش و تعدادی جادوگر به دستور پادشاهی ناحق بوده است و حال باید برای بازگرداندن جادو به سرزمین با شاهزاده‌ای یاغی بر علیه ولیعهد، ارواح انتقام‌جو و پلنگان برفی متحد شود.

نویسنده ۲۵ ساله آفریقایی-آمریکایی با این رمان به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی رسید.این کتاب اولین نوشته او است و قرار است جلد اول یک سه‌گانه باشد.

فاموییوا که بیشتر به خاطر فیلم تحسین شده Dope شناخته می‌شود، فیلم را بر اساس فیلم‌نامه دیوید مگی (David Magee) کارگردانی خواهد کرد. فاموییوا همچنین فیلم‌هایی مانند Brown Sugar «شکر قهوه‌ای»، Our Family Wedding «عروسی خانوادگی ما» و Confirmation «تائید» را ساخته است. چند قسمت از سریال The Mandalorian نیز توسط فاموییوا کارگردانی شده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.