ویدیوی جدید از قسمت اول فصل هفتم The Walking Dead منتشر شد

12 October 2016 - 09:33

The Walking Dead با پَنِلی مملو از ستاره‌های خود مراسم کامیک کان نیویورک را برگزار کرد و کار خود را با یک ویدیو از قسمت ابتدایی فصل هفتم به پایان رساند. در ابتدا در این پنل، به این موضوع اشاره شد که ویدیوی به نمایش درآمده مخصوص این مراسم است و فقط برای حاضرین به نمایش در خواهد آمد، ولی همانند همه کامیک کان‌ها، AMC این کلیپ را به صورن آنلاین نیز منتشر کرد. این موضوع شاید باعث ناراحتی طرفدارانی شود که ساعت‌ها در صف منتظر بودند تا این ویدیوی اختصاصی را مشاهده کنند ولی آنها می‌توانند خوشحال باشند چرا که جزو اولین کسانی بودند که این ویدیو را دیدند. با سینماگیمفا همراه باشد.

البته در این ویدیو سرنوشت شخصیتی که به دست نیگان کشته می‌شود مشخص نمی‌شود ولی جزئیاتی در آن وجود دارد که شاید تمام معادلات را در مورد قربانی نیگان به هم بزند. همچنین در این ویدیو شاهد موضوعی هستیم که شاید برداشتی مستقیم از دنیای کامیک در فصل هفتم سریال باشد.

برای کسانی که نمی‌توانند کلیپ بالا را مشاهده کنند، متن زیر شرح این ویدیو به صورت نوشته است:

ویدیو دقیقا از همان لحظه‌ای شروع می‌شود که فصل قبل به پایان رسید. در این ویدیو، ریک هنوز زانو زده‌است، در شوک قرار دارد و سعی می‌کند این صحنه را هضم کند و احتمالا به این فکر می‌کند که چگونه می‌توانست جلوی این اتفاق را بگیرد. همزمان با شنیدن صدای نفس نفس و گریه دیگر اعضای گروه، می‌بینیم که ریک شروع به صحبت می‌کند و می‌گوید: «تو رو می‌کشم»، نیگان که از سرسختی ریک لذت می‌برد، به او می‌گوید که حرفش را تکرار کند. «تو رو می‌کشم، امروز نه. فردا نه. ولی قطعا تو رو می‌کشم». نیگان جواب می‌دهد: «خدای من»

نیگان از یکی از افراد خود، سایمون در مورد اسلحه ریک سوال می‌پرسد و متوجه می‌شود که سلاح ریک یک تبر است. نیگان با تشکر از سایمون، در مورد اهمیت داشتن معاون و «دست راست» حرف می‌زند و از ریک می‌پرسد که چه کسی در این گروه معاون و دست راست او است، «شاید یکی از همین آدم‌هایی باشد که زنده‌است»، وسپس چوب دستی خون‌آلود خود را به ریک نشان می‌دهد و می‌گوید «یا شاید هم من…»

قبل از اینکه ریک بتواند جواب دهد، نیگان از سایمون می‌خواهد که تبر ریک را به او بدهد.پس از گرفتن تبر، ریک را کشان کشان به سمت تریلر نزدیک می‌برد و به صورت طنزآمیز می‌گوید که او شاید ریک را بکشد و سپس افراد او سلاخی کند.

the-walking-dead-season-7-negan

طرفداران کامیک و سریال به طور قطع باید تا تاریخ ۲ آبان منتظر بمانند تا ببینند نیگان چه کسی را کشته‌است، چرا که ویدیو به طور دقیق سعی دارد که این موضوع را لو ندهد. با این وجود، این ویدیو نشانه‌ای دقیق برای طرفداران کامیک دارد، آنجا که نیگان تبر ریک را می‌گیرد، در مورد اهمیت داشتن «دست راست» حرف می‌زند و در نهایت او را به داخل تریلر می‌برد. در کامیک بوک شخصیت فرماندار (نه نیگان) دست راست ریک را به همین صورت قطع می‌کند. این موضوع صرفا می‌تواند برای بازی با تخیل کسانی باشد که کتاب‌های کامیک را دنبال کرده‌اند، همچنین این امکان وجود دارد که سریال بخواهد با اقتباس از دنیای کامیک، ریک را در مقابل نیگان هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی زخمی کند.

با این وجود، هنوز هم گنجاندن این موضوع در اپیزودی که از قبل می‌دانیم دربرگیرنده مرگ یکی از شخصیت‌های اصلی خواهد بود، بسیار شوکه کننده است. همچنین این موضوع می‌تواند در صورت زنده ماندن ریک، موانعی اساسی برای سازندگان سریال در ادامه روند آن باشد. ولی با توجه به حضور پلنگ در این فصل، شاید این موضوع چندان هم برای سازندگان سریال چالش برانگیز نباشد.

فصل هفتم The Walking Dead در تاریخ ۲ آبان از شبکه AMC پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.