تایکا وایتیتی قبل از Thor 4 یک فیلم محرمانه برای فاکس خواهد ساخت

8 August 2019 - 12:30

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) فیلمساز صاحب سبک قبل از بازگشت به دنیای مارول هنوز یک کار ناتمام دیگر دارد. وایتیتی تولید فیلمی محرمانه برای فاکس سرچلایت را برعهده دارد که خودش نویسنده و کارگردان آن است. هنوز جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تولید این فیلم از پاییز آغاز خواهد شد و گرت بش (Garrett Basch)، جاناتان کاوندیش (Jonathan Cavendish) و اندی سرکیس (Andy Serkis) تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. با توجه به اینکه سرکیس در این پروژه حضور دارد، احتمال استفاده از موشن کپچر در این فیلم وجود دارد، اما نمی‌توان به صورت قطعی این نکته را تایید کرد.

همکاری جدید وایتیتی و فاکس سرچلایت نشان از رضایت این استودیو از فیلم جدید این کارگردان یعنی Jojo Rabbit «جوجو ربیت» دارد که پاییز امسال اکران خواهد شد.

وایتیتی قرار است فیلمبرداری Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و صاعقه» را اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز کند، که مثل Ragnarok «رگنراک» در استرالیا انجام خواهد شد. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) دوباره در نقش جین فاستر حضور خواهد داشت و قرار است نقش ثور مونث را بازی کند. کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) دوباره در نقش ثور و والکری حضور دارند.

فیلم Thor: Love and Thunder در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.