فصل سوم American Crime Story رسوایی اخلاقی کلینتون را پوشش می‌دهد

8 August 2019 - 13:30

شبکه FX رسما اعلام کرد سریال درام آنتولوژی American Crime Story «داستان جنایی آمریکایی» ساخته رایان مورفی (Ryan Murphy) برای فصل سوم بازخواهد گشت. عنوان این فصل Impeachment: American Crime Story «استیضاح: داستان جنایی آمریکایی» است که پخش آن از سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۹۹) آغاز خواهد شد. تمرکز فصل سوم به نویسندگی و تهیه‌کنندگی سارا بورگس (Sarah Burgess) روی رسوایی اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا و استیضاحی که طی دهه ۹۰ رخ داد خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جان لندگراف (John Landgraf) رئیس شبکه FX در این باره گفت:

فرنچایز American Crime Story به معیاری فرهنگی در جامعه تبدیل شده، که محتوای بهتری برای داستان‌هایی فراهم می‌کند که شایستگی زیادی دارند، مثل محاکمه او.جی. سیمپسون (O.J. Simpson) و جنایات تراژیک اندرو کونانان که منجر به قتل جیانی ورساچه شد. این فرنچایز برخی از پیچیده‌ترین و مورد بحث‌ترین داستان‌های تاریخ معاصر را به روشی بررسی می‌کند که قابل درک، ظریف و سرگرم‌کننده است.

فصل سوم با عنوان Impeachment: American Crime Story نیز ابعاد نادیده گرفته‌شده زنانی را بررسی می‌کند که خودشان را میان رسوایی اخلاقی و جنگ سیاسی پیدا کردند که سایه بزرگی روی ریاست جمهوری کلینتون انداخته بود. ما از سارا بورگس، رایان مورفی، نینا جیکوبسون، برد سیمپسون، برد فالچوک، اسکات الکساندر و سارا پلسون برای این اقتباس هوشمندانه سپاسگزاریم.

این فصل براساس رمان «یک توطئه گسترده: داستان واقعی رسوایی اخلاقی که نزدیک بود یک رئیس جمهور را به پایین بکشد» رسوایی ملی را افشا می‌کند که پائولا جونز، مونیکا لوینسکی و لیندا تریپ قربانیان آن بودند.

فصل اول این سریال آنتولوژی با عنوان The People v. O.J. Simpson: American Crime Story «مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی» نامزد ۲۲ جایزه امی و برنده ۹ امی شد. این فصل همچنین برنده گلدن گلوب، بفتا و دیگر جوایز شد. فصل دوم با عنوان The Assassination of Gianni Versace «ترور جانی ورساچه» که سال گذشته پخش شد نامزد چندین جایزه امی شد و درن کریس (Darren Criss) بازیگر نقش اصلی آن برنده جایزه امی و گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد در یک مینی‌سریال شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.