پیوستن بازیگرانی جدید به سریال مادام سی‌جی واکر

8 August 2019 - 14:27

طبق اعلام نتفلیکس، بازیگرانی چون تیفانی هادیش (Tiffany Haddish)، کارمن اِجوگو (Carmen Ejogo)، بلِیر آندروود (Blair Underwood)، گَرت موریس (Garrett Morris) و کوین کارول (Kevin Carroll) در سریال Madam C.J. Walker ایفای نقش خواهند کرد. در میان بازیگران این سریال نام اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) که یک جایزه اسکار هم در کارنامه دارد به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۰ پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هادیش، اجوگو، آندروود، موریس و کارول به ترتیب نقش شخصیت‌های لیلا، اَدی، چاریس جیمز واکر، کلوفوس و رنزُم را بازی خواهند کرد. در ادامه می‌توانید توضیحاتی درباره این شخصیت‌ها و نقش آن‌ها در پیشبرد داستان را بخوانید.

لیلا- دختر باهوش و زرنگ سارا بریدلاو و همسر مرحوم او. او توسط مادری مجرد و زحمتکش بزرگ شده و برای مستقل شدن بسیار مشتاق است. پس از عاشق شدن و ازدواج با جان رابینسون، حال او دائما در حال دفاع از همسر کم‌توان و وظیفه‌نشناس خود است.

ادی- یک آرایشگر و دوست سابق سارا بریدلاو. زنی بسیار زرنگ و اهل تجارت است که از زیبایی و جایگاه اجتماعی خود بیشترین استفاده را کرده و یک آرایشگاه آفریقایی-آمریکایی را اداره می‌کند. او بسیار رقابتی است و پس از رد کردن درخواست‌های جاه‌طلبانه‌ سارا برای کار کردن در آرایشگاه، این دو نفر به دو رقیب جدی برای هم تبدیل شده‌اند.

چاریس جیمز واکر- همسر سارا که در اداره کار‌های او که مربوط به تولید و فروش محصولات آرایشی است یک حامی بزرگ و روحیه‌بخش برای سارا است. او به خوبی می‌داند چگونه همسرش را در شرایط سخت آرام کند. چاریس نگران استرس سارا است که به دلیل مشکلات کاری او روز‌به‌روز بیشتر می‌شود.

کلوفوس- پدر چاریس، که قبلا بَرده نیز بوده است. او با سارا و چاریس زنگی می‌کند و در کار محصولات آرایشی سارا نیز به او کمک می‌کند.

رنزُم- فردی که بسیاری از کارهایش با قانون و ثبت اختراع در ارتباط است. زمانی که قبول می‌کند به سارا برای ثبت اختراعات مربوط به محصولات آرایشی‌اش کمک کند، وکیل کمپانی آن‌ها می‌شود. رنزُم تمام تلاشش را می‌کند تا سارا را از تمام کارهای ریسکی که آینده کمپانی آن‌ها را به خطر می‌اندازد دور کند.

این داستانِ توصیف‌ناپذیر و البته ناخوشایند سارا بریدلاو یا همان مادام سی‌جی واکر است. زنی سیاه‌پوست که با  غلبه بر رفتار خصمانه آمریکا در قرن بیستم، رقبای بزرگ، ازدواج‌های پرآشوب و مشکلاتی دیگر نهایتا تبدیل به اولین زن سیاه‌پوست میلیونر در آمریکا شد.

مینی‌سریال مادام سی‌جی واکر در ۴ قسمت و توسط نیکول اَشِر (Nicole Asher) نوشته شده است. تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال برعهده اوکتاویا اسپنسر(Octavia Spencer)، کسی لمونز (Kasi Lemmons)، لبران جیمز (LeBron James)، ماوریک کارتر (Maverick Carter) و جمال هندرسون (Jamal Henderson) از طرف کمپانی SpringHill Entertainment و همچنین مارک هولدر (Mark Holder) و کریستین هولدر (Christine Holder) از طرف کمپانی Zero Gravity است. قسمت اول این مینی‌سریال توسط کسی لمونز کارگردانی خواهد شد. جِنین شرمن (Janine Sherman) و اِل جانسون (Elle Johnson) شورانر‌های این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.