پیوستن جیمز جوردن به آنجلینا جولی در تریلر Those Who Wish Me Dead

8 August 2019 - 16:00

جیمز جوردن (James Jordan) به آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در تریلر مهیج Those Who Wish Me Dead (آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا می‌کنند) ملحق خواهد شد. این فیلم که برگرفته از رمانی نوشته مایکل کوریتا (Michael Koryta) می‌باشد، در مورد پسر ۱۴ ساله ای است که شاهد یک قتل وحشیانه است و او را طی یک برنامه مهارتی مخفی می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تیلور شریدان (Taylor Sheridan) کارگردانی فیلم را بر عهده دارد.

از جزئیات نقش جوردن در فیلم چیزی منتشر نشده است.

گارت باچ (Garret Basch) و استیو زایلیان (Steve Zaillian) از طرف کمپانی Film Rites و آرون ال. گیلبرت (Aaron L. Gilbert) از طرف کمپانی Bron Studios از تهیه‌کنندگان فیلم هستند، و کمپانی Creative Wealth Media تأمین بودجه فیلم را عهده‌دار است. و جیسون کلوث (Jason Cloth) از طرف همین کمپانی تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

جوردن اخیراً در درام Destroyer (ویرانگر) در کنار نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، و در Wind River (رودخانه باد) با حضور جرمی رنر (Jeremy Renner) حضور داشته است. او هم‌چنین قرار است در Against All Enemies (علیه همه دشمنان) با حضور وینس ووگن (Vince Vaughn) و کریستین استیوارت (Kristin Stewart) نقش‌آفرینی کند. به‌علاوه، نقش پیشین خود را در Yellowstone (سنگ زرد) ساخته شریدان و در اجرای جدید Veronica Mars (ورونیکا مارس) از شبکه Hulu دوباره ایفا خواهد کرد. او هم‌چنین بازی در فیلم جدید Home (خانه) ساخته فرانکا پوتیت (Franka Potate) و با حضور کتی بیتز (Kathy Bates) را نیز به زودی شروع خواهد کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.