اطلاعات جدیدی پیرامون سریال Y: The Last Man منتشر شد

8 August 2019 - 17:30

برایان کا وان (Brian K. Vaughan) در صفحه اینستاگرام خود تصویری منتشر کرده که آپدیتی برای اقتباس Y: The Last Man است و به طرفداران این تضمین را می‌دهد که برخلاف تغییرات اخیر در مدیریت سریال، Y همچنان سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال باید ادامه یابد. بابت دو پست هالیوود ظرف یک روز متاسفم اما نویسندگان را به اتاق Y باز می‌گردانم و خوشحالم الیزا کلارک (Eliza Clark) شورانر جدید سریال است. کار در تلویزیون سخت است و اگر چیزی طی ۱۷ سال گذشته به من و پیا گورا (Pia Guerra) آموخته باشد، این است که داستان ما چالش‌برانگیز است و از همه برای کمک‌هایشان ممنونم خصوصا مایکل گرین و آیدا کرول. بهرحال منتظر خبرهای خوب باشید.

سریال Y براساس رمان‌های گرافیکی پیا گورا و برایان کا وان، به همین نام است که دنیای پُست آخرالزمانی را نشان می‌دهد که طی رویداد وحشتناکی تمامی پستانداران نر کشته شده‌اند تا یک انسان نجات یابد. آن دنیای زنانی است که به دنبال جنسیت، نژاد، کلاس و نجات هستند.

بری کوان (Barry Keoghan) در این سریال در نقش یوریک بروان، هنرمند فراری ظاهر می‌شود که تنها فرد نجات یافته بعد از طاعونی است که تمامی انسان‌ها را کشته است. یوریک و میمون‌اش، آمپرسند، خود در دنیای تغییر یافته‌ای می یابند که تحت قلمرو زنان است.

دیان لین (Diane Lane) بازیگر نامزد اسکار، در این سریال نقش مادر یوریک، سناتور جنیفر بروان؛ ایماگن پوتس (Imogen Poots) نقش خواهر یوریک، هیرو بروان؛ لاشانا لینچ (Lashana Lynch) نقش مامور ۳۵۵؛ امبر تامبلین (Amber Tamblyn) نقش ماریت کالوز، دختر رئیس جمهور آمریکا؛ جولیانا کنفیلد (Juliana Canfield) نقش بث و مارین ایرلند (Marin Ireland) نقش نورا را ایفا می‌کنند.

کلارک به همراه نینا جیکوبسون (Nina Jacobson) و برد سیمپسون (Brad Simpson) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. وان به همراه ملینا ماتسوکاس (Melina Matsoukas) سریال را تولید می‌کنند. نلی رید (Nellie Reed) سریال را برای FX Productions می‌سازد.

کمیک Y: The Last Man، کمیک علمی تخیلی ۶۰ بخشی است که سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این کمیک سه جایزه Eisner گرفته و اولین جایزه Hugo را برای بهترین داستان گرافیکی دریافت کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.