تریلر جدید فیلم The Great Wall با بازی مت دیمون منتشر شد

12 October 2016 - 09:31

دانلود با کیفیت Full HD 1080p | دانلود با کیفیت HD 720p | دانلود با کیفیت ۴۸۰p

با وجودی که این واقعیت وجود دارد که همیشه فیلم‌های بلاک‌باستر هالیوودی را در بین پرفروش‌ترین‌های باکس آفیس می‌بینیم، اما مدت زیادی است که یک فیلم بزرگ حماسی را در این میان ندیده‌ایم. به نظر می‌رسد این پس از مدت‌ها این روند را دوباره با اکران فیلم The Great Wall «دیوار بزرگ چین» ببینیم. برای مشاهده جدید‌ترین تریلر این فیلم، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.این تریلر جدید که به تازگی در اینترنت منتشر شده است، قطعاً بیش‌ترین نما از صحنه‌های اکشن فیلم را بین تریلرها و عکس‌های منتشر شده از فیلم نمایش می‌دهد. با وجودی که تریلر اول فیلم بیش‌تر بر معرفی فیلم بوده‌ است، این تریلر به وضوح صحنه‌های اکشن فیلم و مبارزه با هیولاها را به نمایش می‌گذارد. فیلم The Great Wall «دیوار بزرگ چین» بر اساس یک داستان کوتاه از فرانتس کافکا ساخته خواهد شد. داستان این فیلم مربوط به یک جنگجوی اروپایی است که برای پیدا کردن قویترین سلاح تاریخ در حال سفر در دنیا است. به همین منظور او به چین می‌رود و برای شکست دادن هیولاها و اژدهایانی که قصد نابودی بشریت را دارند، به ارتش جنگجویان چینی ملحق می‌شود. با توجه به موضوع فیلم و تریلرهای آن، به نظر می‌رسد شاهد سکانس‌های اکشن و هیجان انگیز نبرد با این موجودات بیگانه باشیم. همچنین، محل روایت داستان یعنی دیوار چین، یکی از نمادین‌ترین مناطق جهان است و به همین علت می‌تواند بسیار جذاب باشد.

با وجودی که ابتدا تصور می‌کردیم که فیلم The Great Wall «دیوار بزرگ چین» یک عنوان تاریخی و در مورد نشان دادن ساخت دیوار چین است، اولین تریلر این فیلم مشخص کرد که این فیلم یک فیلم فانتزی حماسی و علمی است که ماجرای آن حول مبارزه با هیولاها و دفاع در برابر بشریت در برابر آن‌ها است.

چندی پیش اعتراضاتی به خاطر حضور یک قهرمان غیر چینی به عنوان شخصیت اصلی، به این فیلم انجام شد که با واکنش و پاسخ کارگردان این اثر همراه بود.

کارگردانی این فیلم بر عهده یکی از کارگردانان مطرح چینی یعنی ژانگ ییمو (Zhang Yimou) است.. وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه این اثر بر عهده تونی گیلروی، کارلو برنارد و داگ میرو خواهد بود. رامین جوادی که در گذشته در سریال‌های پرطرفدار و مشهوری همچون فراز از زندان و بازی تاج و تخت خوش درخشیده است، وظیفه آهنگسازی این فیلم را بر عهده دارد. علاوه بر مت دیمون، می‌توان به حضور بازیگرانی همچون ویلیام دافو (Willem Dafoe)، پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، اندی لاو (Andy Lau)، جینگ تیان (Jing Tan)، مکنزی فوی (Mackenzie Foy) و بسیاری دیگر اشاره کرد.

The Great Wall «دیوار بزرگ چین» در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (۲۹ بهمن ۹۵) اکران خواهد شد. لازم به ذکر است که تاریخ اکران فیلم در چین، اواخر دسامبر است.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    به نظر من بیشتر شبیه این مى مونه که ژانگ ییمو دوباره خانه خنجرهاى پران رو با تم گودزیلا بازسازى کرده و مت دیمون هم توشه تا بمیره و تو بازى Ni,-Oh ظهور کنه دوباره. من از تریلر خوشم اومد ولى برام روشن نیست دلیل ساخت فیلم چیه. ییمو فیلمساز قابل اعتمادیه و به خوبى مسیرش رو از ساخت فیلمى مثل فانوس سرخ را بیاویز به سمت فیلمى مثل قهرمان تغییر داد و حالا با ساخت این فیلم باید صبر کرد و دید منظورش چیه. فیلم هاى قبلى مفاهیم شبیه به همى. اشتن ولى این یکى درش یافتن معنا مشکوکه.