دیوید زایاس به مل گیبسون و امیل هرش در فیلم Force of Nature پیوست

9 August 2019 - 11:00

به گزارش ددلاین، دیوید زایاس (David Zayas) به مل گیبسون (Mel Gibson)، امیل هرش (Emile Hirsch) و کیت بازورث (Kate Bosworth) در فیلم اکشن Force of Nature ساخته‌ی مایکل پلیش (Michael Polish) پیوست و بر اساس گزارشات نقشی با نام John the Baptist را ایفا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بر روی کارآگاه بازنشسته‌ای که گیبسون نقش آن را ایفا می‌کند تمرکز دارد. او باید درحالی که طوفانی برگ رخ داده است، از ساکنان ساختمانی که توسط جنایتکاران مورد حمله قرار گرفته است، محافظت کند. John the Baptist که زایاس نقش آن را ایفا خواهد کرد، عضوی از این گروه جنایتکار است که بر اساس توصیفات، فردی بی‌رحم و سرد است که هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی او را از به دست آوردن چیزی که می‌خواهد، بگیرد حتی اگر به معنی این باشد که اعضای تیمش را قربانی کند.

پلیش در حال کارگردانی این فیلم در پورتوریکو است. فیلمنامه‌ی این فیلم نوشته‌ی کوری میلر (Cory Miller) و رندال امت (Randall Emmett) و جورج فارلا (George Furla) و لوئیو روئیز (Luillo Ruiz) تهیه‌کنندگان و تیم سالیوان (Tim Sullivan) و الکس اکرت (Alex Eckert) تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند. تولید این فیلم در ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) در پورتوریکو آغاز شد.

زایاس که ابتدا به عنوان یک افسر پلیس در نیویورک مشغول به کار شده بود، در آثاری همچون، The Expendables ساخته‌ی سیلوستر استالونه، Michael Clayton ساخته‌ی تونی گیلروی، ۱۶ Blocks ساخته‌ی ریچارد دانر، The Savages ساخته‌ی تامارا جنکینز و Bringing Out the Dead حضور داشته است. همچنین در سریال برنده‌ی امی شبکه‌ی Showtime یعنی Dexter، با ایفای نقش Angel Batista، سریال Gotham ساخته‌ی Fox، با ایفای نقش Sal Maroni و کلانتر Aguiree در Bloodline ساخته‌ی Netflix به بازی پرداخته است.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.