حضور پیرس بروسنان در کنار ویل فرل و راچل مک آدامز در Eurovision

9 August 2019 - 13:30

پیرس بروسنان (Pierce Brosnan) به ویل فرل (Will Ferrell) و راچل مک آدامز (Rachel McAdams) در کمدی Eurovision (تلویزیون اروپا) از شبکه نتفلیکس ملحق می‌شود. به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، هنرپیشه سابق ۰۰۷: بروسنان در فیلم نقش اریک اریکسانگ: پدر کاراکتری که فرل بازی خواهد کرد، و “خوشتیپ ترین مرد ایسلند” را ایفا می‌کند. کارگردان Wedding Crashers (مهمانان ناخوانده عروسی): دیوید دابکین (David Dobkin) این فیلم را کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بروسنان اخیراً در Mamma Mia! Here We Go Again (ماما میا! دوباره شروع کنیم)، Final Score (نمره نهایی)، و سریال تلویزیونی The Son (پسر) حضور داشته است. بازی در Eurovision یکی از چندین پروژه‌ای است که این هنرپیشه کاربلد در برنامه کاری خود دارد.

فیلم Eurovision در مورد یک مسابقه موسیقی تلویزیونی بین‌المللی بسیار معروف و طولانی مدت به نام The Eurovision Song Contest است، که نخستین بار در سال ۱۹۵۶ در کشور سوئیس آغاز شد و هفت کشور از اروپای غربی در آن شرکت کردند. امسال ۴۳ کشور برای جایزه این مسابقه با هم رقابت کردند که فردی به نام نتا از شهر لیسبون پس از اجرای آهنگ “Toy” برنده جایزه شد. گروه موسیقی آبا (ABBA) و سلن دیون (Celine Dion) جزو رقبای سابق مسابقه هستند که آثار موفق جهانیشان را عرضه کردند و هم اکنون بردهایشان در مسابقه ثبت شده است.

تمرکز اصلی این فیلم بر لارس اریکسانگ (با بازی فرل) و سیگریت اریکسداتیر (با بازی آدامز) است، که با موسیقی‌دانان ایسلندی که به مسابقه ملحق می‌شوند، به رقابت می‌پردازند.

فرل علاوه بر بازی در این فیلم، در نوشتن فیلم‌نامه هم با آندرو استیل (Andrew Steele) همکاری خواهد کرد، و هم‌چنین به همراه جسیکا الباوم (Jessica Elbaum) تهیه‌کنندگی این فیلم را برای کمپانی Gary Sanchez Productions انجام خواهد داد. و آدام مک‌کی (Adam McKay) نیز تهیه‌کننده اجرایی پروژه است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.