جوئل فرای قرار است نقش جاسپر را در فیلم Cruella دیزنی بازی کند

9 August 2019 - 18:30

طبق گزارشی که اخیرا ورایتی به انتشار آن پرداخته است، جوئل فرای (Joel Fry) بازیگر فیلم Yesterday و سریال Game of Thrones اخیرا به بازیگران لایو اکشن Cruella «کورواِلا» از استودیو Walt Disney Pictures پیوسته است. این فیلم روی شخصیت شرور فرانچایز ۱۰۱ سگ خال‌دار مرکزیت دارد. فرای قرار است نقش جاسپر (Jasper) یکی از مردان پیرو کورواِلا را بازی کند، و در کنار پال والتر (Paul Walter) که نقش Horace را بازی می‌کند و یک بچه‌دزد است هنرنمائی می‌کند. در فیلم اصلی در سال ۱۹۹۶، نقش جاسپر و هوریس به ترتیب توسط برندگان جایزه‌ی گلدن گلوب هیو لوری (Hugh Laurie) و مارک ویلیامز (Mark Williams) بازی می‌شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

جوئل قرار است به برنده‌ی جایزه‌ی Academy، اما تامسون (Emma Thompson) بازیگر فیلم Howards End و اما استون (Emma Stone) بازیگر فیلم La La Land بپیوندد.

The Cruella بر اساس کتاب The Hundred and One Dalmatians از دادی اسمیت (Dodie Smith) در سال ۱۹۵۶ است. بتی لو گرسون (Betty Lou Gerson) صداگذار این شخصیت در فیلم اقتباسی دیگری در سال ۱۹۶۱ بوده است.

این فیلم در حال توسعه قرار است توسط سازنده‌ی فیلم Tonya، کریگ گیلسپای (Craig Gillespie) کارگردانی شود. Cruella قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.