صحبت‌های نویسندگان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse درباره ساخت دنیای تلویزیونی مارول

9 August 2019 - 13:57

چند ماه پیش بود که تهیه‌کنندگان اجرایی و نویسندگان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» یعنی فیل لُرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) قراردادی با سونی مبنی بر ساخت یک دنیای تلویزیونی مارول که شامل سریال‌هایی بر اساس شخصیت‌های مارول خواهد بود امضا کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

حال میلر اطلاعاتی تازه درباره این کار داده است. البته او اشاره کرده است که احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا آن‌ها بتوانند جزئیات بیشتری درباره این پروژه عظیم بدهند. در ادامه بخشی از سخنان میلر آمده است.

” ما در حال ساخت تعداد کمی سریال لایو اکشن با استفاده از شخصیت‌های مارول هستیم در حالی که چیزی حدود ۹۰۰ شخصیت مارولی وجود دارد! سعی داریم سریال‌ها را طوری طراحی کنیم که درعین مرتبط بودن با هم، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را نیز داشته باشند. با افراد زیادی مشورت کرده‌ایم تا چیزی بسازیم که مانندش قبلا در تلویزیون دیده نشده است. احتمالا مدتی طول می‌کشد تا این سریال‌ها آماده پخش شوند، ولی فکر می‌کنم این پروژه اتفاق خیلی خاصی در تلویزیون خواهد بود. امیداریم که تا چند ماه آینده برنامه‌ی دقیق‌تری برای پخش سریال‌ها آماده کنیم.”

فیل لرد و کریس میلر که پیش از این فیلم‌های The LEGO Movie و ۲۱ Jump Street « خیابان جامپ شماره ۲۱» را ساخته بودند، توانستند با خلاقیت بی‌همتایشان زاویه دیدی تازه به سمت یک دنیای مرد عنکبوتی متفاوت ایجاد کنند. انیمیشنی با سبک بصری خاص که در نوع خودش بی‌همتا است. مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی داستان نوجوان اهل بروکلین یعنی مایلز مورالز و ویژگی‌های بی‌پایان دنیای عنکبوتی را روایت می‌کند. دنیایی که در آن هر کسی می‌تواند نقاب قهرمانانه‌اش را بپوشد. شما می‌توانید نقد انیمیشن مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی را نیز در سینما فارس بخوانید.

با توجه به موفقیت عظیم ساخته اخیر لرد و میلر، آن‌ها قراردادی ۵ ساله بسته‌اند و می‌توانند پروژه‌های کمدی یا درام برای پخش بسازند. لرد و میلر همچنین برای ساخت دنیای تلویزیونی بر اساس شخصیت‌های مارول بر کار سایر نویسندگان نیز نظارت خواهند کرد.

دنیای تلویزیونی سونی بر اساس شخصیت‌های مارول شامل افرادی مانند مرد عنکبوتی و دشمنان او، وِنوم، موربیوس، بلک کت، سیلور سیبل و شخصیت‌های درون دنیای عنکبوتی خواهد بود. پروژه‌های تلویزیونی مربوط به این شخصیت‌ها با همکاری امی پاسکال (Amy Pascal)، مدیر سابق Sony Pictures Entertainment انجام می‌شود.

انیمیشن ساخته لرد و میلر در باکس‌آفیس نیز به موفقیت‌های گسترده‌ای رسید و با بودجه ۹۰ میلیون دلار فروشی بیش از ۳۷۵ میلیون دلار بدست آورد. این انیمیشن با داستان، شخصیت‌پردازی، طنز و صدا‌گذاری فوق‌العاده‌اش توانست نقد‌های بسیار مثبتی نیز در‌یافت کند و البته دو جایزه گولدن گلوب و اسکار را در زمینه بهترین انیمیشن نیز بدست آورد.

دنباله این انیمیشن و همچنین اسپین‌آف‌های تلویزیونی و سینمایی با عنوان Spider-Women «زن عنکبوتی» نیز همگی در دست تولید هستند. همچنین مولانی (Mulaney) نیز فیلم مستقل Spider-Ham را خواهد ساخت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.