اولین تصاویر سریال پرستاره The Politician ساخته رایان مورفی منتشر شدند

9 August 2019 - 16:30

نتفلیکس هشت تصویر از سریال The Politician «سیاست‌مدار» هجویه سیاسی موزیکال ساخته رایان مورفی (Ryan Murphy) منتشر کرد. در این سریال که نتفلیکس سفارس ساخت فصل دوم آن را هم داده است، بن پلت (Ben Platt) برنده جایزه تونی اولین نقش ثابت خودش در یک سریال را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

به نظر می‌آید مورفی بیشتر از اینکه فضای American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» را وارد این سریال کرده باشد از فوت و فن‌های خودش در سریال Glee «شادی» بهره برده است. برد فالچوک (Brad Falchuk) همکار همیشگی مورفی دوباره در کنار او تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارد و جسیکا لنگ (Jessica Lange) بازیگر ثابت American Horror Story دوباره در این سریال با مورفی همکاری می‌کند. گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) همسر فالچوک هم در این سریال حضور دارد. ابتدا اعلام شده بود باربارا استریسند (Barbra Streisand) بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان چندین اپیزود باشد اما او از این پروژه کناره‌گیری کرد. البته مورفی موفق شد یک افسانه دیگر دنیای نمایشی یعنی بتی میدلر (Bette Midler) را برای بازی در سریال به کار بگیرد.

در سریال The Politician بازیگران دیگری از جمله جودیث لایت (Judith Light)، زوئی دویچ (Zoey Deutch)، لوسی بوینتون (Lucy Boynton) و باب بالابان (Bob Balaban) هم حضور دارند.

سریال The Politician در تاریه ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) پخش خواهد شد.

  

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.