کلیپ جدید فیلم Angel Has Fallen: آن‌ها پرنده نیستند، پهپاد هستند!

10 August 2019 - 10:00

در کلیپ جدید فیلم Angel Has Fallen «انجل سقوط کرده است» مایک بنینگ متوجه می‌شود دسته‌ای از پرنده‌ها که در حال نزدیک شدن به او هستند در واقع چندین پهپاد هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مخاطبان این مامور مخفی با بازی جرارد باتلر (Gerard Butler) را اولین بار در فیلم Olympus Has Fallen «المپیوس سقوط کرده است» محصول ۲۰۱۳ دیدند، که ادای احترامی موفق به فیلم‌های اکشن دهه ۸۰ و ۹۰ مثل Die Hard «جان سخت» و Air Force One «نیروی هوایی یکم» بود. دنباله آن فیلم به نام London Has Fallen «لندن سقوط کرده است» محصول ۲۰۱۶ فروش بهتری را تجربه کرد اما نظر منتقدان را جلب نکرد.

ریک رومن وو (Ric Roman Waugh) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از خودش، رابرت مارک کامن (Robert Mark Kamen) و مت کوک (Matt Cook) برعهده دارد. پس از اینکه برای بنینگ پاپوش سوءقصد به جان رئیس‌جمهور آلن ترامبل (با بازی مورگان فریمن (Morgan Freeman)) دوخته می‌شود، او حالا در حال فرار از  دست مقامات است تا بتواند مدرکی برای تبرئه خودش پیدا کند. این تغییر ریتم خوبی نسبت به دو فیلم قبلی است که در آن‎‌ها بنینگ باید از رئیس جمهور سابق بنجامین اشر (با بازی آرون اکهارت (Aaron Eckhart)) در مقابل یک حمله در کاخ سفید و یک حمله تروریستی در لندن محافظت می‌کرد.

فیلم Angel Has Fallen در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.