سفارس ساخت قسمت‌های بیشتری از Bluff City Law داده شد

9 August 2019 - 19:00

شبکه‌ی NBC نسبت به سریال Bluff City Law احساس غرور می‌کند! به دنبال تاریخ ۲۳ سپتامبر که برای پخش این درام حقوقی اعلام شده بود، این مجموعه سفارش ۶ فیلم‌نامه‌ی دیگر بعد از سفارش ۱۰ قسمت از آن را داده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این درامِ شخصیت محور داستان وکلای یک شرکت را روایت می‌کند که روی جنجالی‌ترین پرونده‌های حقوقی و مدنی یک شرکت به نام ممفیس بحث می‌کنند. شخصیت اصلی سریال وکیل افسانه‌ای الیجا استریت (Elijah Strait) به همراه دخترش سیدنی کلر (Sydney Keller) هستند. سریال ضمن مروری بر روابط پیچیده، سخت‌ترین پرونده‌های ممکن را جلوی آنها می‌گذارد.

دین جورجاریس (Dean Georgaris) و مایکل آگلیار (Michael Aguliar) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند و همینطور دیوید جانولاری (David Janollari) نیز از Universal Television drama تهیه کنندگی اجرایی مجموعه را بر عهده دارد.

Bluff City Law، اسمیت را دوباره به شبکه‌ی NBC بازمی‌گرداند. او بیش از ۱۰۰ قسمت نقش وکیل را در L.A. Law و رئیس جمهور را در The West Wing برای شبکه بازی کرده است. این بازیگر بسیار مورد پسند هواداران است و از شبکه بسیار خواسته شد که او دوباره بازگردد.

Bluff City Law از ۲۳ سپتامبر ساعت ۱۰ شب دوشنبه‌ها پخش می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.