تصاویری جدید از فصل دهم سریال The Walking Dead

9 August 2019 - 19:25

به تازگی تصاویر تازه‌ای از فصل دهم سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» منتشره شده است. به نظر می‌رسد شخصیت‌های اصلی این سریال در فصل دهم وضع بهتری دارند و بیش از پیش با هم متحد شده‌اند. آیا نسل انسان بالاخره به دوران شکوه خود برگشته است؟ در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شخصیت‌های اصلی فصل دهم همانند فصل‌های گذشته دریل (با بازی Norman Reedus)، نیگان (Jeffrey Dean Morgan)، کارول (Melissa McBride)، پدر گابریل (Seth Gilliam)، آرون (Ross Marquand)، ایزاکیل (Khary Payton) و میشون (Danai Gurira) هستند. البته بازیگر نقش میشون در فصل دهم از سریال جدا خواهد شد. همچنین AMC اعلام کرد که شخصیت دانته با بازی خوان خاویر کاردناس (Juan Javier Cardenas) در فصل دهم معرفی خواهد شد. گفته می‌شود این شخصیت نقشی اساسی در پیشبرد داستان الکساندریا خواهد داشت. در ادامه خلاصه‌ای از داستان این سریال آمده است.

داستان سریال مردگان متحرک ۱۰ سال پیش با مردی که به دنبال خانواده‌اش می‌گشت آغاز شد. آن خانواده رشد کرد و به تدریج جوامع جدیدی شکل گرفت. آن‌ها جنگیدند و زنده ماندند، شکوفا شدند و به نسل جدیدی از انسان‎‌‌ها زندگی بخشیدند. داستان درباره زندگی بشر و نسل انسان است و هنوز ناگفته‌های بسیاری وجود دارد.

حال در فصل بهار و چند ماه پس از اتفاقات فصل ۹ به سر می‌بریم و بازماندگان ما در طول یک زمستان سخت جرات عبور از قلمرو Whisperer را داشته‌اند. سایر جوامع همچنان در حال مقابله با اثرات نمایش قدرتمند و وحشتناک آلفا هستند و با اکراه به سرزمین‌های جدیدی که به آن‌ها تحمیل شده احترام می‌گذارند. البته در همین حال خود را مانند ارتشی نظامی برای جنگی اجتناب‌ناپذیر آماده می‌کنند.

ولی گروه Whisperer همانند هیچ یک از دشمان قبلی نیست. آن‌ها توسط گروهی عظیم از مردگان پشتیبانی می‌شوند و شکست آن‌ها غیرممکن به نظر می‌رسد.

این سوال که چه باید کرد و ترسی که این سوال به همراه دارد بر جوامع اثر خواهد گذشت و باعث رشد بدگمانی، مخفی‌کاری و جنگ‌های داخلی می‌شود و اعضای گروه را در شرایط مختلف آزمایش خواهد کرد.

همچنان سریال حول این ایده که آیا نسل انسان می‌تواند در دنیای پر از مردگان زندگی کند می‌چرخد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.