سریال The Boys تبدیل به یکی از پر‌بیننده‌ترین سریال‌های شبکه آمازون شد

10 August 2019 - 12:27

فقط دو هفته از پخش اولین اپیزود سریال The Boys «پسر‌ان»، که اقتباسی از کمیک‌هایی با همین نام است گذشته است. حال شبکه آمازون اعلام کرد که این سریال از حد انتظار فراتر رفته و به یکی از پر‌بیننده‌ترین سریال‌های این شبکه تبدیل شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در ادامه بخشی از سخنان جنیفر سالک (Jennifer Salke)، مدیر آمازون، درباره این موفقیت آمده است.

” بسیار هیجان‌زده‌ایم که این سریال انتظارات ما را پشت سر گذاشته و به یکی از پر‌بیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌ها در بین مشتریان ما تبدیل شده است. این اتفاق برای ما نیروی محرکی است که باعث می‌شود با انگیزه بیشتر به سراغ فصل دوم برویم “

شورانر The Boys یعنی اریک کریپک (Eric Kripke) نیز گفته است:

” نمی‌توانم بگویم چقدر به خاطر بازخورد‌های عالی فصل اول خوشحال هستم. همه‌ی این‌ها باعث شد که این‌بار با تلاشی بیشتر روی فصل دوم کار کنیم. نمی‌خواهم فصل دوم بزرگ‌تر باشد، بلکه می‌خواهم عمیق‌تر باشد. فصلی با هیجان، دیوانگی، پیچ وخم‌های داستانی و شخصیت‌پردازی بیشتر. در حال حاضر تنها هدفم این است که فصل دوم بهتر از فصل اول باشد “

تعداد دقیق بیننده‌ها توسط شبکه اعلام نشده است.

سریال «پسران» نشان می‌دهد وقتی ابرقهرمان‌ها از قدرت‌های خود سوءاستفاده می‌کنند چه اتفاقی می‌افتد. قهرمانانی که همانند هنرپیشه‌ها بسیار معروف، همانند افراد سیاسی بسیار تاثیرگذار و البته بسیار مورد احترام هستند.  حال در جدال بین ابرقهرمانان و افرادی عادی، گروهی راهی یک ماموریت قهرمانانه برای کشف حقیقت درباره گروهی از ابرقهرمانان به نام The Seven می‌شوند. انتظار می‌رود سریال خشونتی که در کمیک‌ها وجود دارد را حفظ کند درحالی که به کاوش درباره وجه تاریک قهرمانان و شهرت می‌پردازد.

در این سریال بازیگرانی چون کارل اوربن (Karl Urban) در نقش بیلی بوچر، رهبر گروهی که در مقابل ابرقهرمانان قرار می‌گیرند، جک کوآید (Jack Quaid) در نقش هوجی، لاز آلونسو (Laz Alonso) در نقش Mothers Milk، تومر کاپون (Tomer Kapon) در نقش فرنچی، جنیفر ازپوزیتو (Jennifer Esposito) در نقش مامور CIA یعنی سوزان ال.راینر و کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) ایفای نقش می‌کنند. همچنین الیزابت شو (Elisabeth Shue)، ارین موریارتی (Erin Moriarty)، آنتونی استار (Antony Starr)، دامونیک مک‌الیگوت (Dominique McElligott)، جسی تی‌اوشر (Jessie T.Usher)، چیس کراوفورد (Chase Crawford) و ناتان میشل (Nathan Mitchell)  از دیگر بازیگران این سریال هستند.

اوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و سف روگن (Seth Rogen) نیز سازندگان این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.