اکران درام Lucy in the Sky با حضور نقش اولی ناتالی پورتمن در ماه اکتبر

10 August 2019 - 13:30

از زمان پخش نخستین تریلر درام فضانوردی سورئال Lucy in the Sky (لوسی در آسمان) ساخته نوآ هاولی (Noah Hawley) و با بازی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) چند ماهی گذشته است، و بالاخره دیزنی اعلام کرده است که این فیلم محصول کمپانی Fox Searchlight در تاریخ ۴ام اکتبر در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

درام Lucy in the Sky که در ابتدا عنوان Pale Blue Dot را برایش انتخاب کرده بودند، در مورد فضانوردی (با بازی پورتمن) است که پس از یک مأموریت طولانی به زمین برمی گردد و با یکی از همکاران فضانوردش (با بازی جان هم (Jon Hamme)) رابطه‌ای را آغاز می‌کند. طولی نمی‌کشد که او، همان‌طور که ارتباطش را با خانواده‌اش از دست می‌دهد (که ممکن است برای هر کسی که زمان زیادی در فضا بوده اتفاق بیفتد) وارد یک سیر مارپیچی نزولی می‌شود. سپس، وقتی این همکار فضانورد عاشق پیشه اش، با کارآموز دیگری ارتباط دیگری را برقرار می‌کند، او دیگر کنترلش را از دست می‌دهد.

در ابتدا قرار بود ریز ویتراسپون (Reese Witherspoon) این نقش را بازی کند اما به علت حضور در فصل دوم Big Little Lies (دروغ های کوچک بزرگ) از بازی در این درام صرف نظر کرد.

این فیلم تقریباً بر اساس کارهای غیر اخلاقی (اظهار شده‌ای) مثل روابط عاشقانه فضانوردی به نام لیزا نوواک با همکار فضانوردش به نام ویلیام اوفلین است.

بازیگرانی مثل هم، دان استیونز (Dan Stevens)، زازی بیتز (Zazie Beetz)، پیرل آماندا دیکسون ( Pearl Amanda Dickson)، و برنده جایزه اسکار: الن برستین (Ellen Burstyn) نیز در این فیلم حضور دارند.

۴ام اکتبر که تاریخ اکران این فیلم می‌باشد، قبلا به عنوان تاریخ اکران تریلر معمایی The Woman in the Window (زنی در پنجره) ساخته ایمی آدامز (Amy Adams) در نظر گرفته شده بود، که حالا تاریخ پخشش به سال آینده موکول شده است، چون پس از دریافت نظرات منفی مخاطبان آزمایشی این فیلم، قرار شده است که روی پرده سوم آن دوباره کار کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.