اکران Barb and Star Go to Vista Del Mar در جولای ۲۰۲۰

10 August 2019 - 14:30

کمپانی Lionstage اعلام کرده است که کمدی مورد انتظارشان تحت عنوان ‌Barb and Star Go to Vista Del Mar (بارب و استار به ویستا دل مار می‌روند) در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه این فیلم توسط نویسندگان فیلم Bridesmaides (ساقدوش‌ها): آنی مامولو (Annie Mumolo) و کریستین ویگ (Kristin Wiig)، که هردو نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند، به رشته تحریر درآمده است. و داستان فیلم در مورد دو دوست صمیمی به نام‌های بارب (با بازی مامولو) و استار (با بازی ویگ) است که برای اولین بار شهر کوچکشان در شمال غربی آمریکا را ترک می‌کنند تا برای تعطیلات به ویستا دل مار در فلوریدا بروند، که در آن‌جا خیلی زود خود را گرفتار ماجراجویی، عشق، و نقشه‌های شرورانه یک فرد شرور برای کشتن همه آدم‌های شهر، می‌یابند.

جمی دورنان (Jamie Dornan) و دامون وایانس جیر. (Damon Wayans Jr) نیز در این فیلم، که توسط جاش گرینبام (Josh Greenbaum) ساخته می‌شود، بازی می‌کنند.

ویل فرل (Will Ferrell)، آدام مک‌کی (Adam McKay)، کریستین ویگ، آنی مامولو، و نهایتاً جسیکا الباوم (Jessica Elbaum) از طرف کمپانی فیلم‌سازی Gloria Sanchez Productions از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. مردیت ویک (Meredith Wieck) و جیم میلر (Jim Miller) از طرف استودیو ناظر بر پروژه خواهند بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.