فیلم مهیج El-Alamein: بازگشت دیوید آیر به دنیای جنگ جهانی دوم

10 August 2019 - 15:30

دیوید آیر (David Ayer) با فیلم مهیج El-Alamein براساس داستانی واقعی به دنیای جنگ جهانی دوم برخواهد گشت. تمرکز این فیلم لاینزگیت روی نبرد بین تانکی میان مارشال آلمانی و ارتش هشتم بریتانیا به رهبری برنارد مونتگومری است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طرفداران این ژانر قطعا فیلم اکشن مهیج Fury «خشم» ساخته آیر با بازی برد پیت (Brad Pitt) و شایا لابوف (Shia LeBeouf) را به خاطر دارند که نقدهای مثبتی دریافت کرد و در باکس آفیس آمریکا به فروش ۶۸ میلیونی دست یافت.

البته این بار آیر قصد دارد داستانی واقعی‌تر و مبتنی بر تاریخ را روایت کند، که در آن نیروهای بریتانیایی در مقابل نیروی قدرتمند آلمانی ایستادگی کردند تا از تصرف مصر جلوگیری کنند. به لطف کمک نیوزلند و استرالیا نیروهای متفقین در نبرد با نیروهای آلمانی پیروز شدند.

دیوید سلف (David Self) نسخه اصلی فیلمنامه را نوشت که حالا توسط جیمز کوین (James Coyne) بازنویسی شده است. لورنزو دی‌بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و مارک ورادیان (Mark Vahradian) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند که تولید آن قرار است سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

آیر به تازگی ساخت فیلم درام جنایی  The Tax Collector «مالیات جمع‌کن» را به پایان رسانده، اما قبلا هم کارگردانی فیلم‌های Bright «برایت» نتفلیکس و Suicide Squad «جوخه انتحار» برادران وارنر را برعهده داشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.