فیلم Nightmare Alley گی‌یرمو دل‌تورو رده سنی R خیلی خشن خواهد داشت

10 August 2019 - 16:00

در همین حین که گی‌یرمو دل‌تورو (Guillermo del Toro) نویسنده و کارگردان صاحب سبک در حال تکمیل گروه بازیگران فیلم جدیدش Nightmare Alley «کوچه کابوس» براساس رمانی محصول ۱۹۴۶ است، جزئیاتی هم از این پروژه منتشر می‌کند. او به تازگی اعلام کرده این فیلم رده سنی R (بالای ۱۷ سال) خیلی خشن خواهد داشت و هیچ عنصر ماورایی و فانتزی در آن وجود ندارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دل‌تورو در مصاحبه‌ای با کولایدر گفته است:

سال ۱۹۹۲ و قبل از اینکه فیلم با بازی تایرون پاور رو ببینم، ران پرلمن (Ron Perlman) این کتاب رو بهم داد و عاشقش شدم. اقتباسی که همراه کیم مورگان (Kim Morgan) از روی این کتاب نوشتم اقتباس کاملی نیست. اما عناصری در کتاب هستند که تاریک‌تر هستند و اول تصمیم گرفتم این داستانی ترسناک و نوآر باشه. این اولین شانس من برای اینه که یک فیلم اجتماعی بسازم. هیچ عنصر ماورایی در این فیلم وجود نداره و فقط یک داستان تاریکه.

این نویسنده و کارگردان ۵۴ ساله همچنین اعلام کرد این فیلم نه تنها ریت R خواهد داشت، بلکه رده سنی آن R خیلی خشن خواهد بود.

فیلم Nightmare Alley نوشته دل‌تورو و مورگان داستان یک مرد جوان حقه‌باز را دنبال می‌کند که با یک روانشناس زن که فاسدتر از اوست دست به یکی می‌کند. آن‌ها در ابتدا از تیغ زدن مردم لذت می‌برند، اما سپس روانشناس زن به مرد جوان خیانت می‌کند.

بازیگر اصلی فیلم بردلی کوپر (Bradley Cooper) است که کیت بلانشت (Cate Blanchett)، تونی کولت (Toni Collette)، رونی مارا (Rooney Mara)، ران پرلمن (Ron Perlman)، مارک پووینلی (Mark Povinelli)، مایکل شنون (Michael Shannon) و ریچارد جنکینز (Richard Jenkins) در حال مذاکره برای پیوستن به او هستند.

فیلمبرداری Nightmare Alley پاییز امسال آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.