پارامونت در حال توسعه‌ی فیلم دیگری از «جی آی جو» است

10 August 2019 - 17:00

خبرگزاری هالیوود ریپورتر گزارش کرده است که استودیو پارامونت (Paramount) و Hasbro از نویسندگان فیلم‌های Mission: Impossible: Ghost Protocol «ماموریت غیر ممکن: پروتکل روح» و Teenage Mutant Ninja Turtles «لاک پشت‌های نینجا» یعنی جاش آپلبام (Josh Appelbaum) و اندره نمِک (Andre Nemec) خواسته‌اند تا فیلم‌نامه‌ی جدیدی برای GI Joe «جی آی جو» بنویسند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

اما THR خاطر نشان می‌کند که یکی از شخصیت‌هایی که در فیلم «جی آی جو» ظاهر می‌شود، چاک‌لس (Chuckles) خواهد بود. او یکی از کاراکترهای اصلی کامیک‌های مارول است. آنها اشاره کردند که این شخصیت (تصویر بالا) به خاطر مخفی‌ کاری و نفوذش مشهور است.

این درواقع دومین پروژه‌ی در دست توسعه‌ی پارامونت است و آنها اکنون فیلم Snake Eyes را در دستور کار دارند. این اسپین آف توسط روبرت شونتکه (Robert Schwentke) کارگردان آلمانی فیلم RED و R.I.P.D کارگردانی شده و نویسنده‌ی فیلمنامه هم ایوان اسپیلیوتوپولوس (Evan Spiliotopoulous) نویسنده‌ی Bright 2 و The Huntsman: Winter’s War خواهد بود و داستانِ اصلیِ یکی از هوادار پسندترین نینجاها را روایت می‌کند. شایان ذکر است ری پارک (Ray Park) نقش خود را در این فیلم که قرار است ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ اکران شود، ادامه نمی‌دهد.

فرانچایز لایو اکشن G.I. Joe در سال ۲۰۰۹ با فیلم G.I. Joe: Rise of Cobra «جی آی جو: ظهور کبرا» و با درخشش چانینگ تاتوم (Channing Tatum)، مارلون وایانز (Marlon Wayans)، راشل نیکولز (Rachel Nichols)، سینا میلر (Sienna Miller)، بیونگ هان لی (Byung-hun Lee)، ری پارک (Ray Park)، دنیس کوآید (Dennis Quaid) و جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) کار خود را شروع کرد. تاتوم اما به همراه لی پارک برای دنباله‌ی فیلم که در سال ۲۰۱۳ با نام G.I. Joe: Retaliation اکران شد، بازگشت. در این دنباله دواین جانسون (Dwayne Johnson)، بروس ویلز (Bruce Willis)، آدریانا پالیکی (Adrianne Palicki)، ری استیونسون (Ray Stevenson) و جاناتان پرایس (Jonathan Pryce) نیز بازی می‌کردند و این دو فیلم در مجموع ۶۷۵ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروختند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.