فصل دوم سریال A Million Little Things اپیزود‌های بیشتری خواهد داشت

10 August 2019 - 16:26

درام خانوادگی A Million Little Things «یک میلیون چیز کوچک» با میانگین ۷٫۷ میلیون بیننده برای هر اپیزود و با توجه با طرفداران زیادی که پیدا کرده است، یک موفقیت برای شبکه ABC به شمار می‌رود. حال این شبکه اعلام کرده که فصل دوم این سریال نسبت به فصل قبل دو قسمت بیشتر خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سازنده این سریال یعنی دی‌جی نش (DJ Nash) عنوان کرد که شبکه ABC برای فصل دوم ۲۲ اپیزود در نظر داشته است. این درحالی است که خود نش قصد داشت این فصل را با ۱۸ قسمت بسازد. در نهایت قرار است فصل دوم سریال «یک میلیون چیز کوچک» در قالب ۱۹ اپیزود ساخته شود. فصل اول سریال ۱۷ اپیزود داشته است. در ادامه بخشی از سخنان نش درباره ساخت فصل دوم آمده است.

” نقد‌های مثبت و تمجیدهایی که از سریال ما می‌شود برایم بسیار با ارزش است. چیزی که خیلی درباره این سریال دوست دارم غافلگیرکننده بودن آن است. برای مثال شما در ابتدا دید مثبتی نسبت به شخصیت کاترین ( با بازی Grace Park) ندارید ولی در ادامه اتفاقاتی می‌افتد که عاشق او می‌شوید. سریال ما بر اساس غافلگیری شکل گرفته است. البته نباید بیش از حد این کار را انجام دهیم، به همین خاطر ۱۸ اپیزود برای فصل دوم در نظر داشتم ولی در نهایت این فصل ۱۹ اپیزود خواهد داشت.”

داستان سریال در بوستون جریان دارد و روایت یک گروه دوستانه است که در شرایطی غیرمنتظره با هم ارتباط برقرار کرده‌اند. بعضی از آن‌ها در زندگی موفق بوده‌اند و بعضی دیگر درگیر شغل یا ارتباطات خود هستند. ولی همه‌ی آن‌ها در قسمتی از زندگی خود گیر کرده‌اند. مرگ غیرمنتظره یکی از افراد گروه، زنگ خطری برای بقیه می‌شود تا بیشتر زندگی را جدی بگیرند و به عبارتی شروع به زندگی کردن کنند. در این راه شاید تنها چیزی که می‌تواند آن‌ها را از خودشان نجات دهد، دوستانشان باشد.

در سریال یک میلیون چیز کوچک بازیگرانی چون دیوید گیونتولی (David Giuntoli) در نقش اِدی ساویل، ران لیوینگستون (Ron Livingston) در نقش جان دیکسون، رومانی مالکو (Romany Malco) در نقش روم هاوارد، آلیسون میلر (Allison Miller) در نقش مگی بلوم، کریستینا موزِس (Christina Moses) در نقش رجینا هاوارد، کریستینا اوچوا (Christina Ochoa) در نقش اشلی مورالز، گریس پارک (Grace Park) در نقش کاترین کیم، جیمز رودی (James Roday) در نقش گری مندز، استفانی سازاستاک (Stephanie Szostak) در نقش دلیلا دیکسون، لیزی گرین (Lizzy Greene) در نقش سوفی دیکسون و تریستن بیون (Tristan Byon) در نقش تئو ساویل ایفای نقش می‌کنند.

دی‌جی نش سازنده این سریال است و خود او به همراه آرون کاپلن (Aaron Kaplan)، دانا آنر (Dana Honor) و جیمز گریفیتس (James Griffiths) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. فصل دوم این سریال در تاریخ پنجشنبه ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.