جمی دورنان، الک بالدوین و کریستین اسلتر بازیگران درام Dr. Death هستند

10 August 2019 - 18:00

جمی دورنان (Jamie Dornan)، الک بالدوین (Alec Baldwin) و کریستین اسلتر (Christian Slater) قرار است تا در یک سریال درام از UCP  بر اساس پادکست Wondery به نام Dr. Death «دکتر مرگ» بازی کنند. این سریال در مورد یک دکتر فاسد است که سوگند بقراط خودش را هم همانگونه که با بیمارانش رفتار می‌کند، خورده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

با توجه به این استعدادهای قوی بازیگری در سریال، UCP در حال فروش این پروژه به شبکه‌ها و استریم سرویس‌ها است. این استودیو همان رویکرد نسب به دو سریال دیگرش که بازهم بر اساس پادکست  ساخته شده بودند را به کار گرفته است. اولین اقتباس از پادکست Homecoming بود که جولیا رابرتس (Julia Roberts) به سریال پیوست و آنرا به آمازون فروختند. همچنین سریال دوم بر اساس پادکست Dirty John ساخته شد که در آن کنی بریتون (Connie Britton) بازی می‌کرد و به شبکه‌ی Bravo فروخته شد.

Dr. Death ذهن پیچیده‌ی یک جامعه شناس را نشان می‌دهد که سیستمی را طراحی کرده که از افراد بی‌دفاع محافظت می‌کند. این سریال داستان دکتر کریستوفر دانتش (Christopher Duntsch) با بازی دورنان را روایت می‌کند که یک ستاره‌ی درخشان جامعه‌ی پزشکی است. جوان، کاریزماتیک و باهوش؛ ولی زمانی که مشغول یک جراحی مغز و اعصاب بود، همه چیز به طور ناگهانی تغییر کرد. بیماران برای جراحی‌های سخت اما روتین ستون فقرات وارد اتاق عمل می‌شدند اما یا برای همیشه فلج می‌شدند یا می‌مردند. در این بین و زمانی که قربانیان اعتراض کردند، دو جراح دیگر (بالدوین و اسلتر) اقدام به متوقف ساختن او می‌کنند.

بالدوین نقش رابرت هندرسون (Robert Henderson)، یک جراح مغز و اعصاب آرام و مصمم را بازی می‌کند که به شدت معتقد است در هر کاری نباید عجله کرد. اسلتر اما نقش یک جراح قلب و عروق به نام رندال کربی (Randall Kirby) را بازی می‌کند که بر خلاف رابرت، بی‌پروا، عجول و گستاخ است و بیش از همه خاستار آن است که این سیستم بیمارستان را به نام عدالت زمین‌گیر کند.

انها در کنار هم فضایی پرتنش را پدید آورده‌اند که مدام بین روش‌هایشان بحث است و هر کسی شخصیت خودش را بهتر از دیگری می‌داند. تهیه کننده‌ی اجرایی Dr. Death پاتریک مک مانوس (Patrick Macmanus) است که اخیرا برای Hulu سریال The Act را تهیه کرده است. تاد بلک (Todd Black)، جیسون بلامنتال (Jason Blumenthal) و استیو تیش (Steve Tisch) نیز از طریق Escape Artists تهیه کنندگان اجرایی پروژه هستند. همینطور هرنان لوپز (Hernan Lopez) و مارشال لوی (Marshall Lewy) از Wondery هم تهیه کنندگان اجرایی هستند. پادکست Dr. Death گفته شده است که توسط بیش از ۵۰ میلیون نفر شنیده است. UCP اما تمام حقوق این پادکست را از آن خود کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.