دیوید بیانچی قرارداد تازه‌ای برای مدیریت برنامه‌های خود امضا کرد

10 August 2019 - 22:30

کمپانی Bohemia Group قراردادی را با دیوید بیانچی (David Bianchi) برای مدیریت برنامه‌های او به امضا رساند. این بازیگر درحال حاضر در فصل چهارم سریال شبکه‌ی USA یعنی Queen of the South و فصل دوم سریال Insatiable برای Netflix نقش آفرینی می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

او در فیلم پیش روی DC Comics یعنی Birds of Prey با نقش آفرینی‌های مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش Harley Quinn و ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) در نقش Black Mask حضور دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بیانجی گفت:
به Bohemia علاقه‌مند شدم، زیرا آن‌ها درحالی که به تمام جنبه‌های سفر من علاقه‌مند هستند، از علایق من به عنوان یک هنرمند محافظت می‌کنند. آن‌ها برای من خواهند جنگید و من این را احساس می‌کنم.

مدیر برنامه، آرون ساکس (Aaron Sacks)، گفت:

از همکاری با دیوید بسیار هیجان‌زده هستیم. او بازیگری پویا است و در بسیاری از زمینه‌ها استعداد دارد.

این بازیگر تا به امروز در بیش از ۷۰ فیلم استودیویی، سریال تلویزیونی شبکه‌های بزرگ و فیلم مستقل به علاوه‌ی تئاتر، حضور داشته است. همچنین بیش از ۳۰ اثر را تهیه و فیلمنامه نویسی کرده است.

بیانچی همچنین با Momentum Talent و Literary Agency، آژانس BYSB Talent در آتلانتا و Innovative Artists(برای تبلیغات) در سانتا مونیکا، کارکرده است.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.