ارین و سارا فاستر قراردادی با کمپانی فاکس قرن بیستم امضا کردند

10 August 2019 - 22:00

ارین (Erin) و سارا فاستر (Sara Foster) قراردادی سه ساله با کمپانی فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) امضا کردند و مطابق آن، پروژه‌های تلویزیونی با همکاری این کمپانی خواهند ساخت. البته فاکس قرن بیستم متعلق به کمپانی دیزنی است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ارین فاستر در کمدی Daddy Issues که در سال ۲۰۱۸ توسط فاکس ساخته شد نقش نویسندگی را بر عهده داشت و لیز مریوِدِر (Liz Meriwether) به همراه او تهیه‌کنندگی اجرایی را عهد‌ه‌دار بود. سارا فاستر نیز در این پروژه که خود ارین فاستر و دان جانسون (Don Johnson) در آن بازی می‌کردند، تهیه‌کننده بود.

در ادامه بخشی از سخنان کارولین کسیدی (Carolyn Cassidy)، مدیر کمپانی فاکس را می‌خوانید.

” سارا و ارین با راه و روش خاص خودشان کاری می‌کنند که کمدی آن‌ها برای همه لذت‌بخش و قابل درک باشد. از پروژه Daddy Issues که با هم ساختیم گرفته تا پست‌های اینستاگرام این دو نفر، همه سرشار از لحظات شاد و خنده‌آورد هستند. آن‌ها برای ساختن پروژه‌های تلویزیونی عالی بسیار مشتاق و سرشار از ایده هستند. بسیار هیجان‌زده‌ایم که با آن‌ها بهترین کارها را چه جلوی دوربین و چه پشت آن تجربه کنیم.”

برنامه تلویزیونی Barely Famous نیز محصولی دیگر از خواهران فاستر است که علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی، در آن برنامه حضور نیز دارند. پدر آن‌ها یعنی دیوید فاستر (David Foster) نیز آهنگساز است.

در ادامه سخنان سارا و ارین درباره همکاری با فاکس آمده است.

” پروژه پارسال را بسیار دوست داشتیم و بی‌صبرانه منتظر ادامه همکاری با این کمپانی هستیم. مشتاق ساخت و بازی در کمدی‌هایی هستیم که نه تنها برای خودمان بلکه برای استعداد‌هایی که می‌شناسیم و ستایش می‌کنیم و همچنین استعداد‌هایی که می‌توانیم گسترش دهیم مناسب باشد. از همه افراد در کمپانی فاکس به دلیل این فرصتی که به ما داده‌اند تشکر می‌کنیم”

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.