کاتر دونوهو در Royalties نقش آفرینی خواهد کرد

11 August 2019 - 13:30

بازیگر سابق سریال You’re the Worst، کاتر دونوهو (Kether Donohue) نقش اصلی زن را مقابل درن کریس (Darren Criss) در سریال Royalties، این سریال توسط جفری کاتزنبرگ (Jeffrey Katzenberg) و مگ ویتمن (Meg Whitman) برای شبکه‌ی Quibi ساخته و توسط گیل برمن (Gail Berman) از Fox تهیه خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال داستان‌های ناگفته از ترانه‌سرایان پشت آهنگ‌های مشهور دنیا را روایت می‌کند و داستان در مورد دو ترانه‌سرا با نام‌های Sara با بازی دونوهو و Pierce با بازی کریس که بر روی یک آهنگ کار می‌کنند، است. آن‌ها برای ساخت یک آهنگ بزرگ، هفته به هفته چالش‌های جذاب و بامزه‌ای خواهند داشت.

کریس از نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال به همراه همکاران قدیمی‌اش نیک و مت لانگ در کنار برمن، هند بغدادی (Hend Baghdady)، جو ارلی (Joe Earley) و ریکی رولینز (Ricky Rollins) است.

دونوهو با ایفای نقش تحسین شده‌ی Lindsay Jillian در You’re the Worst که در پنج فصل از شبکه‌ی FXX پخش شد، نامزد دریافت جایزه‌ی Critics’ Choice Award برای بهترین بازیگر نقش مکمل شد. او همچنین با نقش Jan در برنامه‌ی Grease Live! ساخته‌ی شبکه Fox، حضور داشت. این برنامه پنج بار جایزه‌ی امی را برنده شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.