پیش‌بینی‌ها درباره افتتاحیه فیلم Joker در باکس‌آفیس

11 August 2019 - 12:28

پس از اکران فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» همه بی‌صبرانه منتظر فیلم کمیک‌بوکی بعدی هستند. فیلمی مستقل و بسیار مورد انتظار با محوریت یکی از آنتاگونیست‌های شرور DC یعنی جوکر! طبق پیش‌بینی‌های اولیه انتظار می‌رود این فیلم رکورد افتتاحیه دو فیلم قبلی دنیای سینمایی DC یعنی Aquaman «آکوامن» و Shazam «شزم» را بشکند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در حال حاضر فروشی بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون دلار برای فیلم Joker «جوکر» در اولین آخر‌هفته اکرانش پیش‌بینی می‌شود. پیش‌بینی‌های دقیق‌تر فروش ۷۷ میلیون دلاری را برای این فیلم در نظر گرفته است. این رقم فیلم جوکر را بالاتر از آکوامن با ۶۷٫۸ و همچنین بالاتر از شزم با ۵۳٫۵ میلیون دلار فروش در اولین آخرهفته اکرانش قرار می‌دهد. واکنش‌های اولیه نسبت به فیلم جوکر بیشتر بر تریلر‌های منتشر شده تمرکز دارد. با این حال با توجه به مصاحبه‌هایی که نشان می‌دهد این پروزه چقدر برای تاد فیلیپس (Todd Philips) و ستاره آن یعنی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) مهم بوده است، اشتیاق برای تماشای فیلم جوکر بیشتر از قبل شده است. حتی صحبت‌هایی درباره نامزدی اسکار احتمالی برای فینیکس نیز مطرح است.

این فیلم قرار است در جشنواری بین المللی فیلم تورنتو و همچنین جشنواره ونیز نمایش داده شود. منتقدانی مانند کامرون بِیلی (Cameron Bailey) نیز ضمن تمجید از فیلم آن را با کارهای مارتین اسکورسیزی (Martin Scorcese) مقایسه کرده است.

فیلم Joker حول شخصیتی نمادین و انتقام‌جو، داستانی اوریجینال و مستقل را روایت می‌کند. ماجراجویی فیلیپس درباره شخصیت جوکر( در فیلم با نام آرتور فلِک)، مردی که مورد بی‌اعتنایی جامعه قرار گرفته است، نه تنها مطالعه‌ای دقیق بر شخصیت او است بلکه داستانی هشداردهنده را نیز روایت می‌کند.

تاد فیلیپس فیلم‌نامه‌ای را که با همکاری اسکات سیلور (Scott Silver) نوشته است، کارگردانی خواهد کرد. خود فیلیپس به همراه بردلی کوپر (Bradley cooper) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. ریچارد باراتا (Richard Baratta)، جوزف گارنر (Joseph Garner) و بروس برمن (Bruce Berman) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

فیلم جوکر در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) اکران عمومی خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.