کمپانی یونیورسال پیکچرز انتشار فیلم The Hunt را کنسل می‌کند

11 August 2019 - 17:30

کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) اعلام کرده است که فیلم جدید بحث‌برانگیز The Hunt (شکار)، محصول بلوم هاوس (Blumhouse)، دیگر توسط این استودیو منتشر نخواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

استودیوی یونیورسال پیکچرز طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد:

در حالی‌که کمپانی یونیورسال پیکچرز قبلا تبلیغ برای فیلم The Hunt را موقتا متوقف کرده بود، پس از تأملات بسیار، استودیو تصمیم گرفته است که برنامه‌های ما برای انتشار فیلم را کنسل کند. ما از فیلم‌سازانمان حمایت می‌کنیم، و در همکاری با فیلم‌سازان برجسته و عمقی نگر، مثل تمام کسانی که در ساخت این تریلر اجتماعی طنزآمیز دخیل هستند، هم‌چنان به توسعه فیلم‌ها ادامه خواهیم داد. اما می‌فهمیم که الان زمان مناسبی برای انتشار این فیلم نیست.

این فیلم جدید، که در مورد گروهی مردم ثروتمند است که برای تفریح و سرگرمی به آدم‌ربایی و سپس شکار انسان‌ها می پردازند، در پی تیراندازی‌های اخیر در شهرهای ال پاسو، تگزاس، و دایتون اوهیو، مورد بحث و مناقشه واقع گشته است.

فیلم The Hunt قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر اکران شود. اما در حال حاضر کمپانی یونیورسال اطلاعیه‌ای مبنی بر این‌که چه زمانی این فیلم را در آینده توزیع خواهد کرد، یا حتی اصلا قصد چنین کاری را دارد یا نه، عنوان نکرده است.

تهیه‌کننده Get Out (برو بیرون) و سریال The Purge (تصفیه): جیسون بلوم (Jason Blum) به همراه دستیار سازنده سریال تلویزیونی The Leftovers (باقیمانده‌ها) و Lost (گم شده): دامون لیندلوف (Damon Lindelof) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. لیندلوف در نوشتن فیلم‌نامه نیز همکاری کرده است. بتی گیلپین (Betty Gillpin)، برنده دوبار جایزه اسکار: هیلاری سوانک (Hilary Swank)، آیک بارینهولتز (Ike Barinholtz)، اما رابرتز (Emma Roberts)، جاستین هارتلی (Justin Hartley)، گرن هورتون (Grenn Howerton)، و ایمی مادیگان (Amy Madigan) از جمله بازیگران این فیلم می‌باشند. کریگ زوبل (Craig Zobel) هم کارگردان فیلم است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.