اوانجلین لیلی حضور خود را در The Avengers 4 تایید کرد

12 October 2016 - 17:56

دنیای سینمایی مارول برای بستن فاز ۲ از فیلم‌های خود شما را با Ant-Man رو‌به‌رو کرد که بعد از سال‌ها مشکل در ساخت و گسترش به پرده سینماها رفت. بجز معرفی کردن پاول راد به عنوان اسکات لنگ یا مرد مورچه‌ای، این فیلم اوانجلین لیلی را در نقش هُپ، دختر هنک پیم، معرفی کرد که قرار است در نقش Wasp (زنبور) در فیلم بعدی حضور داشته باشد. حتی نام فیلم بعدی که Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور» است به این اشاره دارد که اوانجلین لیلی در نقش اصلی دوم در کنار پاول راد حضور خواهد داشت.

محبوبیت شخصیت Wasp در بین فیلم‌سازان از تلاش‌های جاس ویدون (کارگردان دو فیلم اول انتقام‌جویان) و ادگار ورایت به وضوح دیده می‌شود چرا که هر دو کارگردان می‌خواستند این شخصیت را در فیلم‌هایشان به تصویر بکشند اما در نهایت حیات بخشیدن به واسپ بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم دوم، خواهد بود. حال که قهرمانی با قدرت‌های مرد مورچه‌ای در دنیای سینمایی حضور دارد، مسخره است اگر فکر کنیم عوامل مارول پای او را به فیلم‌های دیگر دنیای خود باز نخواهند کرد!

اوانجلین لیلی در مصاحبه‌ جدید خود در کامیک‌کان نیویورک اعلام کرد که شخصیت او در چهارمین فیلم Avengers یا انتقام‌جویان حضور خواهد داشت اما در The Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدی» نخواهد بود؛ چرا که تهیه‌کنندگان می‌خواهند معرفی او در لباس مخصوصش برای دنباله فیلم Ant-Man باقی بماند. لیلی گفت:

من برای این فیلم هیجان زده‌ام چرا که در مورد ریشه‌های شخصیت Wasp خواهد بود. البته ما برای اولین بار در این فیلم می‌بینیم که واسپ لباس خود را بپوشد و پرواز کند. بعد از آن انتقام‌جویان دو قسمتی هست که واسپ در اولین قسمت نخواهد بود چرا که می‌خواستند رونمایی او برای فیلم Ant-Man and the Wasp باقی بماند.

ant-man-photo-hope-van-dyne-hank-pym-scott-lang

همیشه در فیلم‌های مارولی بعضی تغییرات بوجود می‌آیند. مثلاً پیتون رید می‌خواست در فیلم اول از حالت غول‌پیکر مرد مورچه‌ای رونمایی کند ولی این اتفاق در Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و در حین سکانس نبرد در فرودگاه اتفاق افتاد. اینکه واسپ در فیلم دوم حضور خواهد داشت برای هیچ‌کس غافلگیرکننده نیست اما اگر آن را بیشتر در نظر بگیریم به این نتیجه می‌رسیم که فیلم چهارم خیلی بیشتر در سیاره زمین دنبال خواهد شد. شاید در فیلم اول ماجرای تانوس را در سراسر کهکشان ببینیم که به دنبال سنگ‌های اینفینیتی است و در نهایت فیلم چهارم نبرد آخر را در زمین به تصویر خواهد کشید.

Doctor Strange در ۴ نوامبر برروی پرده سینماها می‌رود و از فیلم‌هاییست که این روزها رسانه را با اخبار و گزارشات و قطار هایپ خود غرق کرده است. Guardians of the Galaxy 2 در ۵ می ۲۰۱۷، Spider Man: Homecoming در ۷ جولای ۲۰۱۷ و Thor: Ragnarok در ۳ نوامبر ۲۰۱۷ به سینماها می‌آید تا شرایط را برای بزرگ‌ترین فیلم‌های مارول یعنی دو انتقام‌جویان بعدی آماده کنند!

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.