A Quiet Place 2: جایمن هانسو جایگزین برایان تایری هنری شد

13 August 2019 - 12:00

به گزارش The Wrap بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار جایمن هانسو (Djimon Hounsou)، بازیگر فیلم‌های Blood Diamond و In America همچنین فیلم تازه‌ی Shazam به دنباله‌ی بسیار مورد انتظار A Quiet Place 2 «یک مکان آرام ۲» پیوسته است. این بازیگر به جای برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) که به خاطر مشکل در زمان بندی از پروژه خارج شد، به این دنباله اضافه شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هانسو که فیلم‌های آتی او عبارتند از Charlie’s Angels، The King’s Man و مجموعه‌ی تلویزیونی What If…? در فیلم A Quiet Place 2 به بازیگران دیگری همچون نوح جوپ (Noah Jupe) بازیگر Suburbicon و Wonder و میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) بازیگر Wonderstruck پیوسته است. گفته شده که جان کرازینسکی (John Krasinski) برای نویسندگی و کارگردانی فیلم بازخواهد گشت. نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب و بازیگر فیلم Breakfast on Pluto یعنی کیلیان مورفی (Cillian Murphy) نیز در این دنباله که قرار است ۲۰ مارس ۲۰۲۰ اکران شود بازی می‌کند.

فیلم اول A Quiet Place در ماه آوریل ۲۰۱۸ به روی پرده‌ی سینماها رفت و در باکس آفیس جهانی ۳۳۴ میلیون دلار فروخت و هزینه‌ی فیلم در مجموع ۱۷ میلیون دلار بوده است.

داستان این فیلم هیجان‌انگیز و ترسناک، در مورد خانواده‌ای ۴ نفره بود که بین موجودات عجیبی که به صدا حساس بودند گیر افتادند و آنها باید بخاطر حفظ جانشان و برای در امان ماندن از آنها، ساکت می‌ماندند. اگر این موجودات صدای شما را بشنوند، شکارتان می‌کنند. در این فیلم صحبت کردن بسیار محدود است چرا که سکوت ضامن بقاست.

مایکل بی (Michael Bay)  تهیه کننده‌ی فیلم Transformers به همراه دستیارانش اندرو فورم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) تهیه کنندگان A Quiet Place بودند و نویسنده‌ی فیلمنامه هم برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) بودند که کرازینسکی مجددا آنرا نوشت.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.