آیا Warner Bros ریبوتی از هری پاتر را خواهد ساخت؟

13 August 2019 - 13:30

بعد از اینکه فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald دنباله‌ای از فرانچایز هری پاتر، از مخاطبان و منتقدان نظرهای خوبی را دریافت نکرد، Warner Bros و سازنده‌ی آن جی کی رولینگ (J.K. Rowling) باید فکر جدیدی برای نزدیک شدن به دنیای سحرآمیزشان داشته باشند. فکر می‌کنید که آیا استودیوی وارنر بروز ریبوت کل فرانچایز هری پاتر را می‌سازد و یا هشت فیلم برجسته‌ی آن؟ برای آگاهی از جزئیات این خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

هشت فیلم از هری پاتر (Harry Potter) از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۱۱ منتشر شده است که این فرانچایز را سومین فرانچایز پرفروش بعد از مجموعه فیلم‌های دنیای سینماتیک مارول و Star Wars با فروش ۷٫۷ میلیارد دلار در سراسر جهان قرار می‌دهد. دو دنباله‌ی Fantastic Beasts از نظر مالی موفق بوده است اما با حرارتی که فرانچایز اصلی دنبال شد، به آن نگاه نشد. از آن جایی که رولینگ بسیار حساس و محافظه کار است، استودیوی وارنر بروز بدون دخالت او، کاری انجام نمی‌دهند. این امکان وجود دارد که استودیو از نمایش‌نامه‌ی موفق رولینگ و جک ترون (Jack Thorne) به عنوان پایه‌ی سری فیلم‌های جدید استفاده کنند و زمانی که هری پاتر و پسر آلبوس سوروس پاتر (Albus Severus Potter) در هاگوارتز مدرسه‌ای از جادوگران هستند را به تصویر بکشند.

Warners قبلا اعلام کرده بودند که انتشار فیلم Fantastic Beasts 3 یک سال به تعویق افتاده است و قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود، و تولید آن برای بهار سال ۲۰۲۰ برنامه‎‌ریزی شده است. ادی ردمین (Eddie Redmayne) قرار است دوباره نقش نیوت اسکمندر (Newt Scamander) را در کنار جانی دپ (Johnny Depp)، که تایید کرده است که به عنوان شیخصت شرور بازمی‌گردد، بازی کند. اولین دنباله از فرانچایز هری پاتر یعنی Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald، موفق به کسب ۶۵۳ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی شده است.

دو فیلم اول Fantastic Beasts توسط دیوید یتس (David Yates) با فیلم‌نامه‌ای از جی کی رولینگ، کارگردانی شده است. شایان ذکر است این دو فیلم توسط دیوید هیمن (David Heyman)، جی کی رولینگ، استیو کلاوز (Steve Kloves) و لیونل ویگرام (Lionel Wigram) تهیه‌کنندگی شده است.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.