جیمز وان حقوق رمان ترسناک The Troop را از آن خود کرد

13 August 2019 - 12:30

ددلاین گزارش کرده است که حقوق رمان ترسناک The Troop از نیک کاتر (Nick Cutter)، توسط شرکت Atomic Monster production از جیمز وان (James Wan) تصاحب شده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

رمان The Troop داستان گروهی از نوجوانان را که دریک اردوگاه دور از خانه قرار دارند روایت می‌کند. آنها باید در برابر تهدید از خودشان مراقبت کنند.

ای ال کتز (E.L. Katz) کارگردان این پروژه خواهد بود و نوح گاردنر (Noah Gardner) و آیدان فیتزرالد (Aidan Fitzgerald) فیلمنامه‌ی اقتباسی را می‌نویسند. وان قرار است تا از طریق Atomic Monster در کنار JS Entertainment و Starlight Media تهیه کننده‌ی آن باشد. مایکل کلیر (Michael Clear) نیز تهیه کننده‌ی فیلم خواهد بود و  جادسن اسکات (Judson Scott) ناظر این کار است.

در خلاصه‌ای که در وبسایت آمازون برای این کتاب نوشته شده است داریم:

یکبار در هر سال، تیم ریگز (Tim Riggs) رئیس گروه پیشاهنگی، یک گروه از پسران را به یک سفر آخر هفتگی، به اردوگاهی در کانادا می‌برد. گروه در جایی کاملا آرامش بخش، قابل اعتماد در کنار یک آتش زیبا داستان می‌خوانند. اما هنگامی که یک متجاوز گرسنه به طور غیر منتظره به اردوگاه می‌رود، لحظات تکان دهنده و پر استرسی برای آنها ایجاد می‌شود. تیم و پسران در معرض خطری جدی‌تر از هر داستان ترسناکی قرار می‌گیرند. یک مبارزه برای بقا وقتی هیچ راهی برای فرار نیست.

دیگر آثار شرکت Atomic Monster عبارت‌اند از: The Conjuring 3 که قرار است ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ اکران شود، Mortal Kombat که ۵ مارس ۲۰۲۱ روی پرده‌ی سینماهاست، There’s Someone Inside Your House از نتفلیکس و یک پروژه‌ی بدون عنوان که توسط وان کارگردانی خواهد شد.
منبع: کامینگ سوون
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.