تصاویر جدید حضور لیانا مورمونت را برای فصل هفتم Game of Thrones تایید می‌کنند

12 October 2016 - 21:28

سریال Game of Thrones شبکه اچ‌بی‌او شخصیت‌های مونث بسیار قدرتمندی دارد و این شخصیت‌ها در فصل ششم درخشیدند و در مرکز توجه قرار گرفتند؛ یکی از این شخصیت‌ها که برای اولین بار هم معرفی شد لیانا مورمونت، یکی از پرچم‌داران شمال، بود که توسط بلا رمزی نقش‌آفرینی شد و با حضور کوتاهش توانست به یکی از کرکترهای محبوب و جنجالی سریال تبدیل شود! با توجه به تصاویر تازه منتشر شده تایید شد که او برای فصل هفتم باز خواهد گشت.

لیانا مورمونت به جان اسنو و سانسا استارک پیوست تا با هم وینترفل را از خاندان بولتون‌ها پس بگیرند. قدرت درونی و برخورد سخت لیانا با شخصیت‌هایی که در مقابلش قرار داشتند باعث شد که او در مرکز توجه طرفداران و البته ترول‌های اینترنتی همیشگی سریال بازی تاج و تخت قرار بگیرد. نقش لیانا با کمک کردن به جان اسنو و ایستادن در کنارش پایان نیافت و در قسمت ۱۰ فصل ۶ دیدیم که سخنرانی حماسی‌اش پرچم‌داران و خاندان‌های دیگر شمال را به صف کشیدن در پشت جان اسنو برای نبردهای آینده تشویق کرد. آخرین باری که او را دیدیم در حالی بود که با بقیه سران قلمروهای شمالی فریاد: «پادشاه شمال!» را برای جان اسنوی تازه به قدرت رسیده سر می‌دادند.

تصاویر جدید از صحنه فیلم‌برداری فصل هفتم لیانا مورمونت را در لباس جدیدش نشان می‌دهد و تایید می‌کند که او در فصل هفتم حضور خواهد داشت:

cuap2m8xyaav-cv

cuap2ofwaaekw-y

این تصاویر در زمانی گرفته شده اند که کیت هرینگتون (بازیگر نقش جان اسنو) و گوندلین کریستی (برین از تارث) و لیام کانینگهام (سر داووس سیورث) در آن مکان حضور داشتند. این اصلاً‌ تعجبی برای طرفداران ندارد چرا که او شخصیت بسیار محبوبی است و سازندگان هم باید او را برای فصل هفتم بازگردانند تا به رسم همیشگی سریال به بدترین و وحشیانه‌ترین شکل ممکن او را بکشند و طرفداران را آزار دهند!

با توجه به پایان فصل ششم می‌توان گفت که نزاعی بین سانسا و جان شکل خواهد گرفت و اینکه لیانا مورمونت در این بین چه نقشی را ایفا خواهد کرد سوال خیلی خوبی است.

فصل هفتم سریال Game of Thrones به عنوان فصل یکی مانده به آخری شناخته می‌شود که با ۷ قسمت در تابستان سال آینده از شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. ۶ قسمت باقی‌مانده (مجموعاً ۱۳ قسمت باقی‌مانده) در فصل هشتم یا پایانی سریال تا سال ۲۰۱۷ شما را به تماشای پایانی بر ماجرای دنیای وستروس دعوت می‌کنند. با توجه به گزارشات باید منتظر فصلی طوفانی با اتفاقات بسیار بزرگ و حیاتی باشیم. هنوز کتاب ششم The Winds of Winter «بادهای زمستان» تکمیل نشده است و طرفداران کتاب همچنان منتظر تاریخ انتشاری از جانب جرج مارتین (خالق مجموعه) هستند.

با اخبار و پوشش کامل گزارشات Game of Thrones با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.